Gå til innhold

Hvorfor skriver noen "mamma, kjæreste osv" i bioen på insta og FB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På på facebook, insta osv. så er det en del som skriver informasjon om seg selv i beskrivelsen. F.eks "kjæreste, to barn, 3 katter og herbalife-selger" eller "lev livet, nyt mens du kan, mamma til verdens søteste vofs". Også bilde av blomster, stjerner, hjerter osv. 

Hvorfor skriver noen det? Det er egentlig veldig uinteressant. Er jo ikke det at det gjør noe, men synes det er litt sært. Har bitt meg merke i at det ofte er alenemødre, navere osv som skriver slikt. 

Anonymkode: 6b569...76e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ingen andre meritter å skryte av, det er det som definerer dem. Litt sånn Livets Harde Skole i ny drakt. 

Anonymkode: 3fa2c...222

• Liker 3
Skrevet

Ønsker og behov om å bli sett og føle seg bra nok. Folk som danderer sine sosiale profiler med alt mulig rart, info om når barna er født, at man er gift/samboer, hjerter og firkløvere og stjerne ved navnene sine, visdomsord ved siden av profilbiler osv...er vel litt for opptatt av å fronte seg selv og sitt. Navlebeskuende, krampeaktig, seee på meeeeg.

Anonymkode: 10fa3...bdc

• Liker 3
Skrevet

Fordi de kan og de vil. Folk får gjøre som de selv vil på sin egen profil, de skader ingen. Har ikke akkurat lagt merke til dette, men jeg studerer heller ikke alle profilene.

Anonymkode: fbdc4...aab

Skrevet

Mamma til verdens nydeligste gutt Roger Andre, elsker kærsten min Kay Ronny som også er verdens beste pappa, glad i alle venna mine, hjerter hjerter hjerter. Folk får skrive det vil men litt klissete og sært.

Anonymkode: 4e6ae...df1

• Liker 2
Skrevet

Det er for å gi den som er inne og kikker en kort introduksjon, så de får et inntrykk av hva de kan forvente å finne. Synes du profilen er kjedelig, så vet du at innholdet sannsynligvis er det også. Kjekt, ikke sant?

Anonymkode: 2d1a6...47c

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Mamma til verdens nydeligste gutt Roger Andre, elsker kærsten min Kay Ronny som også er verdens beste pappa, glad i alle venna mine, hjerter hjerter hjerter. Folk får skrive det vil men litt klissete og sært.

Anonymkode: 4e6ae...df1

Eller, mamma til tre diamanter!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...