Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så dårlig på Tinder! Snakker nå med en fyr som jeg veldig gjerne møte. Funker ikke å chatte med han. Han virker egentlig interessert, men samtidig tar han ingen initiativ.. Vi må møtes og se hva som skjer da.. Jeg vil ikke virke desperat heller.. Noen tips til hva jeg kan si..? Han har sagt at han er veldig glad i øl og vin, men liker det best sammen med andre.. Som er veldig «hint hint», men spør ikke om vi skal møtes.. Blir så oppgitt

Anonymkode: 1d86c...089

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å ta initiativ :) Du kan skrive at det hadde vært hyggelig å treffe han over en øl, og se om dere har like god kjemi når dere treffes. Tenker ikke det er desp i allefall :) 

• Liker 2
Skrevet

Ta initiativ selv og spør han med på en øl. Men om chattingen/samtalen går så trått så lurer jeg på hva som gjør at du så gjerne vil treffe han? 

Anonymkode: 61f38...742

• Liker 2
Skrevet

Du får nesten spørre han ut på ein øl sjøl då om han framstår som interessert, men som mann så tykkjer eg det er litt merkelegt at han ikkje spør deg ut om han er interessert.

Framstår litt tafatt for meg, veldig sjenert eller så er han skremt av dagens situasjon med metoo, #villebaresnakkelitt, etc... og tenkjer det tryggaste er at dama tar initiativ.

Anonymkode: b32a3...ab2

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ta initiativ selv og spør han med på en øl. Men om chattingen/samtalen går så trått så lurer jeg på hva som gjør at du så gjerne vil treffe han? 

Helt ærlig så er han veldig kjekk. Han har linket Instagram til profilen og det virker som han er ganske familiekjær, noe jeg setter pris på. Tror egentlig vi begge bare er litt dårlige på denne chattingen. Det er jo en ganske klein setting..

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er så dårlig på Tinder! Snakker nå med en fyr som jeg veldig gjerne møte. Funker ikke å chatte med han. Han virker egentlig interessert, men samtidig tar han ingen initiativ.. Vi må møtes og se hva som skjer da.. Jeg vil ikke virke desperat heller.. Noen tips til hva jeg kan si..? Han har sagt at han er veldig glad i øl og vin, men liker det best sammen med andre.. Som er veldig «hint hint», men spør ikke om vi skal møtes.. Blir så oppgitt

Kan du ikke bare spørre selv da? 

Anonymkode: f794e...a64

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Helt ærlig så er han veldig kjekk. Han har linket Instagram til profilen og det virker som han er ganske familiekjær, noe jeg setter pris på. Tror egentlig vi begge bare er litt dårlige på denne chattingen. Det er jo en ganske klein setting..

Jeg tenker litt motsatt av deg. Om han ikke evner å holde i gang en samtale før man treffes for å vekke interessen din, så blir som oftest småpraten på første date minst like klein. Men for all del, ta initiativ og prøv! 

• Liker 1
Skrevet

Du må bare spørre direkte. Om du får et litt ullent svar med litt ja og tja og at han ikke vil avtale dag og tid.... så gå videre. 

Anonymkode: cfdf4...de4

Skrevet

Du må ta initiativ, ellers kommer noen deg i forkjøpet som ikke er så tafatt. En sånn mann får vel gjerne mange tilbud, du får han ikke med mindre du tar tak. Det er mange andre som er mye mer pågående om de ser muligheten

Anonymkode: cbc3c...b93

Skrevet

Det har vært så mange kampanjer mot menn de siste årene at jeg forstår virkelig at de trekker seg unna for tiden.

Damer er blitt risky buisness, slår hun seg vrang kan hun ødelegge livet ditt.

Anonymkode: c658c...568

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du må ta initiativ, ellers kommer noen deg i forkjøpet som ikke er så tafatt. En sånn mann får vel gjerne mange tilbud, du får han ikke med mindre du tar tak. Det er mange andre som er mye mer pågående om de ser muligheten

Anonymkode: cbc3c...b93

Tror du har helt rett! Kan se at han er pålogget veldig ofte. Nei, det er vel bare å få ut fingeren😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2021 den 13.15):

Da skriver du noe slikt som:

«Nei du, nå er det fredag… lyst på øl?»

Hvis han svarer nei er det noe galt med ham.

Så kan du eventuelt vise deg fra den rette siden i forslag om sted å møtes: Kult øl-sted hvis du vil virke kul, sofistikert vin-sted hvis du vil virke sofistikert, osv.

Bare å gønne på!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...