AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Del Skrevet 28. oktober 2021 Ser at mange anbefaler druesukker (i havresuppe) til tispa under fødsel, så jeg prøver å finne druesukker i pulverform som kan blandes i vann. Det var ikke så lett.. Hvor som vet hvor jeg kan få tak i dette? Anonymkode: ff47d...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #2 Del Skrevet 28. oktober 2021 Google sier Apotek eller panduro. Anonymkode: ff6ca...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 28. oktober 2021 #3 Del Skrevet 28. oktober 2021 Apotek, helsekostbutikk eller lignende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 28. oktober 2021 #4 Del Skrevet 28. oktober 2021 Felleskjøpet, helsekostforretninger, apotek eller butikker som selger bryggeutstyr for øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Del Skrevet 28. oktober 2021 Glukose er det samme som druesukker, bare sånn i tilfelle du ikke vet det. Kjøpt glukose/druesukker på Panduro for å koke drops, men da selges det jo gjerne i 0,5-1 kg poser. Antakelig vanskelig å finne glukose i pulverform i mindre kvanta enn det? Tror jeg ville kjøpt druesukker-tabletter, og bare knust de litt. Trenger kanskje ikke det engang, når de skal kokes i havresuppe. Rør med druesukker-tabletter kan de ha på matbutikken, om de selger litt kosttilskudd. Ellers apotek, helsekost. Anonymkode: 39668...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå