Gå til innhold

Gråter over eks etter onanering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i et halvt års tid. Har ikke hatt sex siden det, fordi det ikke frister å ha sex med noen egentlig. Menn generelt er noe jeg ikke er klar for, grunnet stygt brudd med eksen.
Jeg onanerer ca en gang i uka, av og til mer. Det er selvfølgelig deilig, men etterpå er det jævlig. Jeg kommer - og så begynner jeg å strigråte mens jeg tenker på eksen min og hvorfor han forlot meg. Kan sitte å grine i flere minutter, skikkelig «god-grining» med mye tårer, men samtidig gjør det jo vondt. 

Er det andre som har det slik? Eller har hatt det slik? Hvorfor skjer det? Og når vil det stoppe? Begynner å bli passe lei av det. :(

Anonymkode: b614c...3e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror egentlig du angrer bruddet, og trøste onanerer i kjærlighetssorg. Det er ikke noe unomalt i det hele tatt... Den "go-griningen" er ikke ond, men det føles kanskje så urettferdig. Det kommer sikkert fra at bruddet ble stygt?

Det kommer ikke til å stoppe før du glemmer litt av det som skjedde, sånt trenger tid å svelge. Jeg ville fortsatt med å onanere men heller tenkt på noe annet som skaper glede. Husk at trøsteonanering er din beste psykolog🤗

Så opp med humøret, det hjelper også stort på det du føler og vil bli kvitt🤭

Skrevet

Jeg gråt også ofte etter å ha onanert når jeg ikke var over han. Det vekket mange følelser i meg. Orgasme utspiller jo sterke følelser i en og mye som har bygget seg opp inni deg, frigjøres ved en orgasme. Så ikke så unaturlig.

Anonymkode: b573a...b68

• Liker 1
Skrevet

Og etter en orgasme og utladning, så er man så sårbar og uten psykisk beskyttelse. Så da er det fritt frem for alle følelser. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg gråter også etter onanering av og til. Dels fordi det ikke gir meg samme tilfredstillelsen som sex med partner, og dels fordi jeg savner å ha en kjæreste. Og noen ganger gråter jeg "bare fordi". Så vil tro det er ganske normalt 🙂

Anonymkode: 1cb9e...ec9

• Liker 1
Skrevet

Sterke orgasmer kan være veldig emosjonelt utløsende. Da kan følelser man stenger inne/bearbeider komme uhindret til overflaten.

Har opplevd det mange ganger når kvinner får sin første g-punktsorgasme. Det er egentlig et vakkert og intimt øyeblikk. 

• Liker 3
Skrevet

Det er normalt, hender jeg gråter etter sterke orgasmer, uten savn etter partner ❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...