Gå til innhold

Tinder - forvirret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei KG,

Chatter med en fyr på tinder som er ganske kjekk (i hvertfall på bildene), men han virker litt selvopptatt. Ble litt irritert over at han aldri stilte spørsmål tilbake. Skrev derfor en melding som kanskje var litt frekk. Han mente at den var frekk, men bra for meg siden han likte frekke jenter😂 Med den emojien. Tuller han nå eller? Skjønner ikke hva han mener med den emojien, er det et forsøk på flørting?

Hilsen TS

Anonymkode: 2e2ad...460

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei TS,

Ja.

Hilsen KG

Anonymkode: e7161...463

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei TS,

Ja.

Hilsen KG

Anonymkode: e7161...463

Ja, til at han tuller?

eller

ja, til at han flørter?

Skrevet

Ja

Anonymkode: 07ee9...75a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja

Anonymkode: 07ee9...75a

Ja til hva da?🤦🏻‍♀️

Skrevet

Ja, han både flørter OG tuller med deg. Han liker direkte jenter som sier ting rett ut. Eier du ikke humor og glimt i øyet?😅

Anonymkode: 21bde...9cd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, han både flørter OG tuller med deg. Han liker direkte jenter som sier ting rett ut. Eier du ikke humor og glimt i øyet?😅

Anonymkode: 21bde...9cd

Jo, jeg gjør jo det. Tror det handler om at jeg er så interessert i han at jeg er redd for å si eller gjøre noe feil slik at han mister interessen. Det var visst synd (i følge han) at jeg ikke var frekk til vanlig..

Skrevet

Men er det interessant med en kjempekjekk fyr som ikke viser interesse for deg og ditt?

Anonymkode: 7fd2d...d4c

• Liker 10
Skrevet

Selvopptatt slimål som liker frekke jenter, hørtes ikke ut som forholdsmateriale 

Anonymkode: f1983...c6f

• Liker 6
Skrevet

Du er på tinder, hva forventer du egentlig? Alle gutta er ute etter tøm og røm

Anonymkode: 17d93...99a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jo, jeg gjør jo det.

Og du er sikkert kjempespontan, når du bare får tenkt deg om? Når du ikke greier å parere i en såpass enkel situasjon, men lager en usikker tråd på KG,  så har du ikke det som denne fyren ser etter. Sarkasmene må flyte som en bordtenniskamp. 

Anonymkode: 114d1...70a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jo, jeg gjør jo det. Tror det handler om at jeg er så interessert i han at jeg er redd for å si eller gjøre noe feil slik at han mister interessen. Det var visst synd (i følge han) at jeg ikke var frekk til vanlig..

Hvis han mister interessen av noe så lite så er han verken interessert nok eller verdt det.

Anonymkode: 2707e...be8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei KG,

Chatter med en fyr på tinder som er ganske kjekk (i hvertfall på bildene), men han virker litt selvopptatt. Ble litt irritert over at han aldri stilte spørsmål tilbake. Skrev derfor en melding som kanskje var litt frekk. Han mente at den var frekk, men bra for meg siden han likte frekke jenter😂 Med den emojien. Tuller han nå eller? Skjønner ikke hva han mener med den emojien, er det et forsøk på flørting?

Hilsen TS

Det hadde jeg ikke giddet å legge så mye vekt på. En mann som uttaler at han liker frekke jenter, ser jeg på som totalt useriøs.

Anonymkode: 24c5f...0cf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Og du er sikkert kjempespontan, når du bare får tenkt deg om? Når du ikke greier å parere i en såpass enkel situasjon, men lager en usikker tråd på KG,  så har du ikke det som denne fyren ser etter. Sarkasmene må flyte som en bordtenniskamp. 

Anonymkode: 114d1...70a

Har jo parert. Føler selv at jeg kommer med ganske gode svar tilbake. Han er veldig på med blunkesmilefjes.. Men vi kommer ingen vei🤦🏻‍♀️ Hvor mye mer skal jeg gidde?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har jo parert. Føler selv at jeg kommer med ganske gode svar tilbake. Han er veldig på med blunkesmilefjes.. Men vi kommer ingen vei🤦🏻‍♀️ Hvor mye mer skal jeg gidde?

Når du gidder å spørre KG om det, når det finnes 100 000 menn per 1 kvinne på Tinder, så får jeg inntrykk av at du gidder det meste, egentlig.

Anonymkode: 819f8...5ad

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når du gidder å spørre KG om det, når det finnes 100 000 menn per 1 kvinne på Tinder, så får jeg inntrykk av at du gidder det meste, egentlig.

Så hyggelig kommentar! Ditt nettroll!! 🤮

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Han gjør deg usikker og er en typisk umoden fyr som liker jenter som er frekke i kjeften, tror det blir mye mer hyggelig for deg å treffe en hyggelig mann som er mer på bølgelengde. Flørting og chatting er så mye mer givende når man er spent men samtidig føler seg avslappet og god nok :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han gjør deg usikker og er en typisk umoden fyr som liker jenter som er frekke i kjeften, tror det blir mye mer hyggelig for deg å treffe en hyggelig mann som er mer på bølgelengde. Flørting og chatting er så mye mer givende når man er spent men samtidig føler seg avslappet og god nok :) 

Takk for et veldig godt svar☺️
-TS

• Liker 1
Skrevet

Han er selvopptatt, han er ikke interessert i å spørre deg spørsmål om hvem du er, og han seksualiserer dine forsøk på å være direkte. Du vet hvor det ender. Next. 

Anonymkode: 3b170...55b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Må bare si; Du har så tydelig ikke vært på Tinder. Har veldig mye bedre game IRL enn der inne, tror Tinder er kjekke menns superarena og pene damers slag i trynet kontra byen 😆

Anonymkode: 9f256...2f6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...