Diktern Skrevet 6. oktober 2005 #21 Skrevet 6. oktober 2005 politikk samfunn filosofi meninga med livet
Tusseline Skrevet 6. oktober 2005 #23 Skrevet 6. oktober 2005 - Filosofi og etikk - Musikk - Trening - Psykologi + generelt gode diskusjoner.
Anglofil Skrevet 6. oktober 2005 #24 Skrevet 6. oktober 2005 Skole/Utdanning Fag (spesielt pedagogikk, norsk, engelsk, matematikk) Trening Karate Politikk Filosofi Samfunn Musikk Artister/band Film Skuespillere Frank Sinatra Mannfolk Reise Litteratur Ting jeg gleder meg til Mvh Yvonne
Immature Skrevet 7. oktober 2005 #25 Skrevet 7. oktober 2005 Om andre. Liker også å snakke om personalpolitikk i jobbsammenheng.
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #26 Skrevet 7. oktober 2005 sladder ← Jeg må og si meg enig i den. Og så liker jeg å snakke om: -matlaging -utdanning -bolig -meg selv
Rio Skrevet 7. oktober 2005 #27 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Jeg liker å prate om så mangt, og ikke alt som nødvendigvis er på rakettforskernivå. Det aller kjekkeste er sex. Musikk, psykologi, reising, data, hotell cæsar, interiør, sladder, film, gutter, filosofering, trening, syke ting som står i avisen, kosmetikk/klær/sko.. Endret 7. oktober 2005 av Rio
Gjest Embla s Skrevet 8. oktober 2005 #28 Skrevet 8. oktober 2005 Kommer rett og slett ann på dagsform og hvem jeg snakker med! Syns det er interessant å snakke om nesten hva som helst, hvis den jeg snakker med har noe nytt å tilføre meg, og aller helst gir meg en aha-opplevelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå