Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 hva er de mest interessante samtaleemnet du vet om? jeg synes det mest interessante å snakke om er: -dyr -filosofi
Heffalompen Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 De temaer som til en hver tid er aktuelle. Det kan være alt fra søte småhistorier om egne eller andres barn til samfunns-debatt.
Gjest TomKrus Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Noe interessant andre måtte holde på med som jeg enten kunne tenkt meg eller drømmer om å drive med.
søndagsengel? Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 Nå for tiden: graviditet Ellers også barnevern og det som skjer i nyhetsbildet.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #6 Skrevet 5. oktober 2005 - reising/ andre land - dyr - barn - absurde historier - film
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 5. oktober 2005 #7 Skrevet 5. oktober 2005 Hunder og hundehold Graviditet Våre planer for framtiden
inar Skrevet 5. oktober 2005 #11 Skrevet 5. oktober 2005 Litt morsomt å diskutere noe jeg egentlig ikke har noe greie på, for å se hvor lenge jeg kan få de andre til å tro at jeg har greie på det Ellers er det morsomt å diskutere samfunnsrelaterte temaer.
Gjest Spacegirl Skrevet 5. oktober 2005 #12 Skrevet 5. oktober 2005 Det som skjer i nyhetsbildet Data Musikk Filosofi Film/tv-serier Dyr Psykiatri Astronomi
Tiit Skrevet 5. oktober 2005 #13 Skrevet 5. oktober 2005 Kommunikasjon Normer Roller litt sånn sosiologiske tema syns jeg er interessant
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #14 Skrevet 6. oktober 2005 Filosofi og etikk. ← + -samfunnsaktuelle saker -politiske emner -religion -historie -reiser -sport (så lenge jeg interesserer meg for idretten) -utdanning -mannfolk (kommer nok ikke utenom den) -ting jeg gleder meg til Jeg liker generelt å snakke om ting jeg vet en del om, og som engasjerer meg
*melis* Skrevet 6. oktober 2005 #15 Skrevet 6. oktober 2005 + -samfunnsaktuelle saker -politiske emner -religion -historie -reiser -sport (så lenge jeg interesserer meg for idretten) -utdanning -mannfolk (kommer nok ikke utenom den) -ting jeg gleder meg til Jeg liker generelt å snakke om ting jeg vet en del om, og som engasjerer meg ← Skreiv *melis* som hadde glemt å logge inn
Gjest Milah Skrevet 6. oktober 2005 #18 Skrevet 6. oktober 2005 sladder ← Må faktisk si meg enig i den..
MiniMjau Skrevet 6. oktober 2005 #19 Skrevet 6. oktober 2005 ja, sladder og drittslenging er GODT iblant! Men ellers så liker jeg å snakke om dyr, dyrevern, reising, musikk, og politikk/urettferdighet i samfunnet..
Gjest gotthard Skrevet 6. oktober 2005 #20 Skrevet 6. oktober 2005 pedagogik barnehage vitenskap historie filosofi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå