Smofie_82 Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Kan du huske hva bandet heter? I 2008 hørte og så jeg på en musikkvideo av et,som jeg mener,er et norsk band,muligens jenteband.Videoen handlet/inneholdt bilkjøring på en støvet landevei i åpen cabriolet.Tror bilen var rød og vokalisten kvinne. Teksten går noe slik som dette:»Making a stop at the beauty shop,I’ve got time and money.Trying to find the perfect dress for tonight» Jeg har googlet meg ihjel.. Håper noen vet:)!
Blue Berry Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Smofie_82 skrev (På 28.10.2021 den 11.36): Kan du huske hva bandet heter? I 2008 hørte og så jeg på en musikkvideo av et,som jeg mener,er et norsk band,muligens jenteband.Videoen handlet/inneholdt bilkjøring på en støvet landevei i åpen cabriolet.Tror bilen var rød og vokalisten kvinne. Teksten går noe slik som dette:»Making a stop at the beauty shop,I’ve got time and money.Trying to find the perfect dress for tonight» Jeg har googlet meg ihjel.. Håper noen vet:)! Denne var den første som slo meg, men mulig det er feil 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå