Gå til innhold

50% tilbud på HBO Max?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en veldig god deal på HBO Max akkurat nå.
Nye kunder får 50% avslag på gjeldende månedspris (44,50/89) på tjenesten så lenge man abonnerer uavbrutt.
Har selv HBO Nordic via Altibox og poeng systemet deres men noen som vet om jeg kan si opp via Altibox
for å få dette tilbudet? Eller om jeg er registrert hos HBO som kunde selv om jeg betaler via Altibox?
Kan seff ringe Altibox men tenkte å høre her først.
Om noen har tips eller erfaringer?

Anonymkode: 7aa11...ca6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da er bare å eventuelt bruke en annen e-postadresse. Null problem.

Skrevet

Husk at du må opprette en ny bruker med en annen epostadresse for å få dette tilbudet

Anonymkode: a0c1a...f8b

Skrevet

Trenger ikke bruke en annen mailadresse. Jef har tidligere hatt en aktiv konto på hbo nordic. Registrerte meg bare på nytt på hbo max med samme mailadresse og fikk 50% tilbudet

• Liker 1
Skrevet

Når du oppretter konto på hbomax skriver du bare "+hbomax" inn i mailadressen før @. Altså hvis mailen din er [email protected] skriver du [email protected] så får du tilbudsprisen og mailer fra hbomax blir sendt til din vanlige mailadresse. 

Anonymkode: 2e389...2eb

Skrevet

Kanskje teit spørsmål ,men må man slette den gamle "vanlige" HBO-kontoen etter man oppretter MAX da? 

Anonymkode: 714d7...586

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje teit spørsmål ,men må man slette den gamle "vanlige" HBO-kontoen etter man oppretter MAX da? 

Anonymkode: 714d7...586

Hvis du oppretter en helt ny så må du vel stoppe den gamle ellers så betaler du vel for 2 abo

Anonymkode: a0c1a...f8b

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Når du oppretter konto på hbomax skriver du bare "+hbomax" inn i mailadressen før @. Altså hvis mailen din er [email protected] skriver du [email protected] så får du tilbudsprisen og mailer fra hbomax blir sendt til din vanlige mailadresse. 

Dette fungerte ikke hos meg. Månedsprisen er fremdeles 89 kr/mnd

Anonymkode: 1ea14...894

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette fungerte ikke hos meg. Månedsprisen er fremdeles 89 kr/mnd

Anonymkode: 1ea14...894

Så rart, for det funket hos meg. Men du kan jo lage deg en ny epost eller hvis du har flere eposter fra før at du bruker en annen og lager ny bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...