Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2005 #1 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg lager invitasjoner selv. Og vil ha et fint, glatt litt tykkere enn vanlig - papir. Som jeg da printer på Vet noen hvor jeg kan kjøpe det, evt nettbutikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 5. oktober 2005 #2 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hve mener du med "litt tykkere enn vanlig papir"? Det du bruker i printeren er jo 80gram som oftest. Det finnes også 120g. Det skal vi bruke til kirkeprogrammene våre. Til invitasjonene skal vi ha papp i samme type papir (hvitt med skimmer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2005 #3 Del Skrevet 5. oktober 2005 mener litt tykkere enn typisk tykkelse på printepapir.. litt mer kartong, papp hvis du forstår.. og glatt overflate.. hmm... eller kanskje ruglete.. vet ikke hva det heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 5. oktober 2005 #4 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja.. Som sagt har du jo 120grams papir da. Hvis ikke blir det nok papp i ulike tykkelser. Pappkartonger trenger ikke bli så supertykke. Dra til en bokhandel eller Norway Designs og sjekk ut... Det er hvertfall fullt mulig å få tak i det uansett om du vil ha glatt eller ruglete overflate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2005 #5 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vet du hvor det er billigst? Om det er ok pris i bokhandler (I'll check it out!) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. oktober 2005 #6 Del Skrevet 5. oktober 2005 Slenger meg på denne. Kan ikke du si hvor du har fått tak i papiret da, engelen? Var nettopp på panduro.no, men der skal de ha 5 kroner pr ark, og det synes jeg faktisk er dyrt. Vi skal bruke samme papiret til alt - dvs invitasjoner, takkekort, menyer, navnekort til koldtbordet, you name it. Det blir ganske mye papir det. Og 5 kroner for et A4-ark er stive priser altså.... Har du prøvd på binders? Tenkte jeg skulle dra dit, men det får bli i morgen. Pissregner her, og mannen har bilnøklene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 5. oktober 2005 #7 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei! Var nettopp på Norway Designs og betalte 80kr for 30 ark a 120gram. Ikke så ille det vel? Tror kanskje de har rimeligere varianter også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #8 Del Skrevet 5. oktober 2005 Norway designs er ganske dyre syns eg.. Vi har nett bestilt ein heil haug med 180g farga kartong (i ikkje-bryllups-forbindelse) på det lokale trykkeriet vårt, der betaler vi ca 1 kr per A4-ark... Eg ville nok forhørt meg litt rundt ang. prisar når det gjeld innkjøp av papir altså, for der er det stoore pris-forskjellar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 5. oktober 2005 #9 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du får pakker med 250 ark (hvite) for litt over hundrelappen i de fleste forretninger som selger papir. 160 g da. Tror det er noe a la det du er ute etter. Stivt og fin glatt kvalitet, og godt å printe på (viktig). Hør med Binders! De har alt sånt. De er jo spesialister på det, så det skulle bare mangle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå