AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Vi skulle være sammen forrige helg, men jeg har vært liggende syk. Feber og full pakke så der og da var det bare godt å "slippe" Så vi utsatte til at jeg skal være hos han denne helgen, da er jeg jo frisk igjen! Og det er jeg jo, nesten? Altså, jeg er ikke syk. Men jeg snørrer og hoster litt. Verst på nettene, kvelden og morgenen. Så med venner ville jeg nok tillatt meg å høre med de, men å treffes. Men med en man dater? Jeg blir litt usikker. Både hva som er innafor, men hva som er lurt. Er jo ikke super sexy med litt sengehygge, men jeg må snyte meg? Samtidig pokkers irriterende at en liten forkjølelse skal sette stopper for to date helger. Pokker ass. Hva ville du gjort? Anonymkode: 713d3...98b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Jeg ville nå hørt med daten om hva hsn tenker og føler☺️ Anonymkode: 5f3bd...d88 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 Det er jo det vi kaller "restsnørr" i bhg, og da kan en komme i bhg. Så du er nok ikke veldig smittsom. Men skjønner det er ekkelt. Anonymkode: 0453a...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå