AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Vi er to dager over termin idag. Jordmor hadde tro på at sex kunne bidra til å sette igang fødselen, så vi prøvde dette i dag tidlig. Rett etterpå blødde jeg endel. Frisk, men slimete blod. Det har allerede gitt seg med å blø. Er dette noe jeg bør ringe føden om? Kan dette være tegningsblødning eller slimproppen som gikk? Barnet sparker og virker å ha det fint. Anonymkode: c30c0...749
Firtina Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 det kan nok være . Min slimpropp var slimete med friskt blod i striper.. om du skjønner hva jeg mener.
Lykke Li Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 Så lenge barnet sparker og virker som at har det fint tror jeg ikke du trenger å være bekymret. Det kan være slimproppen, men det kan også bare vær blødning pga. skjøre slimhinner. Lykke til med siste innspurt 🥰
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 Lykke Li skrev (9 minutter siden): Så lenge barnet sparker og virker som at har det fint tror jeg ikke du trenger å være bekymret. Det kan være slimproppen, men det kan også bare vær blødning pga. skjøre slimhinner. Lykke til med siste innspurt 🥰 Tusen takk 🥰 Anonymkode: c30c0...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå