Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 hei! hva er det kjedeligste samtaleemnet dere vet om? for min del er det -sport(spesielt fotball) -biler sikkert flere ting men kommer ikke på mere i farta
Lula Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 For meg er det som regel ikke emnet i seg selv som avgjør hvorvidt en samtale er kjedelig, men kunnskapen og formidlingsevnen til den jeg snakker med. Derfor blir det vanskelig å svare på spørsmålet. Noen mennesker klarer å gjøre absolutt ALLE temaer kjedelige, mens andre klarer å gjøre det aller meste svært så interessant
Gjest TomKrus Skrevet 5. oktober 2005 #5 Skrevet 5. oktober 2005 Jobben min, så derfor prater jeg heller om andres.
Gjest Dilla Skrevet 5. oktober 2005 #6 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg synes det er kjedelig å høre på folk som legger ut om barna sine.
:-) anna Skrevet 5. oktober 2005 #8 Skrevet 5. oktober 2005 drømmer og ferieturer. Når folk skal fortelle om "den merkelige drømmen jeg hadde i natt" så får jeg lyst til å springe raskt avgårde. Ferieprat er OK så lenge det ikke blir for omstendelig. Sånne fra a - til å turbeskrivelser kan drive meg til vanvidd.
Gjest Pet ii Skrevet 5. oktober 2005 #10 Skrevet 5. oktober 2005 Sykdommer Biler Mobiltelefoner Grand Prix
Gjest Fruktfat Skrevet 5. oktober 2005 #11 Skrevet 5. oktober 2005 sport og politikk (drømmer og ferier synes jeg derimot er veldig moro å høre om )
Arkana Skrevet 5. oktober 2005 #12 Skrevet 5. oktober 2005 Sport, biler, andres barn, sykdommer, negativt prat om andre folk, såpeserier og mye mer.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #13 Skrevet 5. oktober 2005 drømmer og ferieturer. Når folk skal fortelle om "den merkelige drømmen jeg hadde i natt" så får jeg lyst til å springe raskt avgårde. Ferieprat er OK så lenge det ikke blir for omstendelig. Sånne fra a - til å turbeskrivelser kan drive meg til vanvidd. ← Oj - drømmer synes jeg ofte er morsomt å høre om, jeg. Kanskje du har en fobi? Eller noen spesielt dårlige erfaringer? Kjedelige samtaleemner er -sladder om folk jeg ikke aner hvem er og heller ikke får noen forklaring på hvem er eller hvor den snakkende kjenner vedkommende fra -lengre samtaler om concealere o.l -sykdom og negativitet, i hvert fall når det blir en vane -veldig lange og ekskluderende samtaler/monologer om et emne jeg ikke har greie på
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #14 Skrevet 5. oktober 2005 Drømmer ja! De laaaangtrukne kjedelige historiene som bare var en drøm og ikke skjedde på ordentlig, fyfaen hvem gidder å høre på slike sjømannshistorier?? Også data-prat er kjedelig å høre på. Og dyre-prat "dyret mitt forstår meg" og "jeg var så full" prat! :S
Gjest Bellatrix Skrevet 5. oktober 2005 #15 Skrevet 5. oktober 2005 Kjedelige samtaleemner er -sladder om folk jeg ikke aner hvem er og heller ikke får noen forklaring på hvem er eller hvor den snakkende kjenner vedkommende fra -lengre samtaler om concealere o.l -sykdom og negativitet, i hvert fall når det blir en vane -veldig lange og ekskluderende samtaler/monologer om et emne jeg ikke har greie på ← Hater det når folk snakker om ting jeg overhodet ikke har greie på.
Gjest Lizzi Skrevet 5. oktober 2005 #16 Skrevet 5. oktober 2005 Folk som hele tiden prater om sine siste fyllekuler og fester de var på og alt det "morsomme" som ble sagt og gjort. Har noen i svigerfamilien som gjør det stort sett hele tiden - og det er utrooooooolig kjedelig. Smilet er limt på og tankene fløyet
Blomsterenka Skrevet 5. oktober 2005 #17 Skrevet 5. oktober 2005 Husarbeid og - generelt, klager på småting og alt man ikke kan gjöre noe med...
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #18 Skrevet 5. oktober 2005 Folk som snakker om barne sine. Maks kjedelig! Det angår virkelgi INGEN enn dem som er genuint interesserte. Men sport, kan man ihvertfall lære seg offsideregelen og finne ut hvem i all verden han der kjekkasen er!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #19 Skrevet 5. oktober 2005 sport biler sykdom fødsler/svangerskap/amming militæret slanking
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #20 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg synes drømmer, ferieturer og andres barn og dyr er interessant, jeg! Men dropper helst samtaler om: - overanalysering av hendelser. (" han sa det jo med et rart tomefall. Hva mente han med det?") - hva som helst med MAAAANGE detaljer. (" jeg gjorde det fordi blablabla, i tilfelle blablabla.") - sport - biler - data - klaging om småting - sykdommer - andres mimringer om ting jeg ikke får forklart. ("husker du han derre..?" "ÅÅÅÅÅÅÅÅ ja!! hihihi")
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå