AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Han lar håret vokse Villt. Han ser faktisk ut som en uteligger. ALT hår er langt. Jeg synes det kan være fint, men da må man jo stelle seg. Hva kan jeg si til han? Han er veldig opptatt av at de skal ta minst mulig når han klipper skjegget feks. Men jeg vil jo helst at han kan ta 80 % av det. Anonymkode: 70944...366
Gjest Dævendøtte Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han lar håret vokse Villt. Han ser faktisk ut som en uteligger. ALT hår er langt. Jeg synes det kan være fint, men da må man jo stelle seg. Hva kan jeg si til han? Han er veldig opptatt av at de skal ta minst mulig når han klipper skjegget feks. Men jeg vil jo helst at han kan ta 80 % av det. Anonymkode: 70944...366 Si at du ikke liker det, enkelt og greit. Så kan han velge om han hører på deg eller bare driter i hva du synes.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 Når han faktisk klipper seg eller steller seg så må du rose han mye. Og gi han ekstra oppmerksomhet. Si at han er så fin med kortere/stelt skjegg/hår. Det er bedre enn å si at du ikke liker håret/skjegget hans sånn det er nå Anonymkode: 27065...4c4 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 I mitt forhold sier vi slike ting relativt direkte. "Nå begynner håret ditt bli litt vilt, tror du trenger finne en bedre shampoo" Anonymkode: 925f0...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg må dytte bort alt håret for å kunne legge hodet mitt på skulderen hans, det er såpass. Gode råd her, takk. Anonymkode: 70944...366
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #6 Skrevet 28. oktober 2021 Skjegg kan være jævlig stygt; særlig hvis det er langt og sjuskete. Jeg ville ha tillatt ham å beholde lang hår hvis han vasker og stusser det, men huleboerskjegget må vekk! Anonymkode: da8b4...a95
Gjest Alterego666 Skrevet 28. oktober 2021 #7 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjegg kan være jævlig stygt; særlig hvis det er langt og sjuskete. Jeg ville ha tillatt ham å beholde lang hår hvis han vasker og stusser det, men huleboerskjegget må vekk! Anonymkode: da8b4...a95 Hvorfor dater du barn som ikke klarer å ta slike beslutninger selv?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #8 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg må dytte bort alt håret for å kunne legge hodet mitt på skulderen hans, det er såpass. Gode råd her, takk. Anonymkode: 70944...366 Datet en fyr som det der, var en lidelse. Skjegget hans røyter veldig og fikk ofte skjegg i munnen etter at jeg hadde kysset han feks. Han var i utgangspunktet en pen mann men man så jo til slutt nesten ikke hvordan han så ut pga håret og skjegget som han lot vokse vilt. Anonymkode: ee4b9...1ac
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #9 Skrevet 28. oktober 2021 Alterego666 skrev (36 minutter siden): Hvorfor dater du barn som ikke klarer å ta slike beslutninger selv? Min kjæreste er en veldig hyggelig mann som også er naturlig svært pen (dvs pen ut skjegg-kamuflasje). Han er absolutt ikke barnslig; kanskje tvert imot; bl.a. fordi han ikke har dette umodne, narsissistiske fokuset på eget utseende. Anonymkode: da8b4...a95 1
~ m a u d e ~ Skrevet 28. oktober 2021 #10 Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Du skal ikke si noen ting, du skal enten ta din hatt og gå, eller du skal elske han sånn som han er. Dere damer som klør i fingrene etter å oppdra og forme en mann, er med på å ødelegge vårt samfunn. Mannfolkene har ikke godt av det. Barna deres har ikke godt av det. Og til slutt kommer dere selv til å være så utslitt av dette tullet deres at dere skiller dere - og dermed ødelegger enda mer. Alterego666 skrev (56 minutter siden): Hvorfor dater du barn som ikke klarer å ta slike beslutninger selv? Akkurat. Slike menn bør for all del ikke ha muligheten til å formere seg, og det samme gjelder for de damene som velger slike menn. Til damene her inne; Velg nå voksne og oppegående mannfolk som en forandring. I den grad dere ikke liker voksne og oppegående mannfolk, anta at det er hos dere selv at feilen sitter. Gå i terapi helt til dere faller for vokse og oppegående menn. Da er terapien ferdig og målet nådd. Alternativ til psykolog er å oppsøke noen som er en generasjon eldre enn dere og som fikser livet sitt, i motsetning til hva deres egne foreldre tydeligvis gjør, og gi dere selv en ny oppdragelse. Endret 28. oktober 2021 av ~ m a u d e ~ 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #11 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg er kvinne og ville ikke likt om mannen min skulle bestemme min frisyre både her og der - klesvalg etc. Renslighet derimot, må være på plass hos alle enten man har partner eller ikke. Anonymkode: a8f65...fad 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #12 Skrevet 28. oktober 2021 Men det er jo hans valg. Jeg datet en fyr som ønsket sterkt at jeg skulle ha kroppshår nedentil. Grunnen til at jeg nevner han er fordi de fleste foretrekker uten. Det gjør jeg også. Synes egentlig det var litt ubehagelig at han presset så mye på hvordan jeg skulle ha det, selv om han "såklart respekterte min egen avgjørelse". Tydelig hva han likte best, men jeg vil føle meg fin uansett. En ting er om han ikke er bevisst på det, men her ønsker han jo tydelig å ha det langt. Anonymkode: 3c3f1...7fe 1
~ m a u d e ~ Skrevet 28. oktober 2021 #13 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Men det er jo hans valg. Jeg datet en fyr som ønsket sterkt at jeg skulle ha kroppshår nedentil. Grunnen til at jeg nevner han er fordi de fleste foretrekker uten. Det gjør jeg også. Synes egentlig det var litt ubehagelig at han presset så mye på hvordan jeg skulle ha det, selv om han "såklart respekterte min egen avgjørelse". Tydelig hva han likte best, men jeg vil føle meg fin uansett. En ting er om han ikke er bevisst på det, men her ønsker han jo tydelig å ha det langt. Anonymkode: 3c3f1...7fe Dette er et veldig godt eksempel. Det denne mannen egentlig kommuniserte til deg - mellom linjene - da han presset på for å få deg til å gro hår, var at han ikke hadde sjanse på hvilke kvinner som helst, og dermed måtte forsøke å endre denne ene kvinnen han hadde sjanse på. Og det er jo også dette man signaliserer, som kvinne, når man finner en mann å hakke på. Da sier man egentlig - igjen, mellom linjene - at man ikke har sjanse på andre menn, og dermed må endre på den ene man har sjans på. Man signaliserer at man er partnermarkedets bunnfall, de som må klamre seg til det de får. At det er noe galt med en. At man er feilvare. Og hvilken mann - eller kvinne - klarer å bevare forelskelsen da? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå