Gå til innhold

Utroskap igjen, hvilke apper er mest brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke glem å sjekke vips og eventuelt Wordfeud og andre online spill hvor det finnes chat... Folk skyr ingen midler. 

Sjekk også nylig slettede bilder for spor. Og hemmelige samtaler på messenger.

Anonymkode: 01ad7...f81

Herregud altså for et liv, skal man drive å sjekke alt dette. Hvorfor i himlens navn går man inn i forhold når man ikke kan stole på hverandre ?

Anonymkode: 559e3...3d1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Herregud altså for et liv, skal man drive å sjekke alt dette. Hvorfor i himlens navn går man inn i forhold når man ikke kan stole på hverandre ?

Problemet er ikke når de går inn i forhold. Problemet er når de ikke går ut, enklere å være utro, enn å skille seg.

Anonymkode: 6a94e...b3b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Problemet er at når du har alle disse appenene så skal det veldig lite motgang til i et forhold før du begynner å småprate med noen av de som er på gress. Det er nok med en aldri så liten morsom kommentar på et eller annet innlegg så er vi i gang liksom. Jeg synes det er like tragisk som deg. Derfor jeg ønsket å undersøke litt rundt dette. Jeg bruker slike apper sjelden selv og er ingen ekspert. Får selv venneforespørsler hele tiden, og blir litt kvalm av slike invitasjoner, om de er aldri så harmløse i utgangspunktet.

ts

Anonymkode: c9449...087

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er desverre slik at de fleste bor sammen for barna. Mange velger heller å søke sex på si. Feigt, men sant. 

Anonymkode: 6a94e...b3b

Tror faktisk du tar feil. Det er vel oftere at de får sex hjemme, men liker spenningen og oppmerksomheten. 

Anonymkode: 7b15c...9be

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg merker jeg blir kvalm når jeg leser hvor utspekulerte dere som har vært utro er.

Tenk å være så jævlig mot sin kjære.

Hvis man har lyst på noen andre, må man ha guts til å gjøre det slutt med partneren sin først

Anonymkode: 008ac...7a0

Klarer fint å si at jeg angrer på det å ha vært utro. Det var jeg som kutta ut kontakten. Jeg fikk dårlig samvittighet overfor mannen. 

Anonymkode: 858ff...392

Skrevet

Vet om en som chattet på vipps. Alt er mulig å bruke. 

Anonymkode: b46d2...22b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror faktisk du tar feil. Det er vel oftere at de får sex hjemme, men liker spenningen og oppmerksomheten. 

Nei, elsker man partner og har jevnlig sex har man ikke et behov for et flerårig elskerforhold men en annen. Da elsker man ikke partner... Men om man er utro én gang, så ja - da kan det muligens være for spenningens skyld. 

Anonymkode: a2480...316

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, elsker man partner og har jevnlig sex har man ikke et behov for et flerårig elskerforhold men en annen. Da elsker man ikke partner... Men om man er utro én gang, så ja - da kan det muligens være for spenningens skyld. 

Anonymkode: a2480...316

Om man elsker eller ikke, vet bare hver selv. Men det er fakta at mange får sex og oppmerksomhet hjemme, vil ikke bytte partner ut, men er likevel utro.

Skrevet

Teams vet jeg også har blitt brukt

Anonymkode: 0319c...104

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ikke glem å sjekke vips og eventuelt Wordfeud og andre online spill hvor det finnes chat... Folk skyr ingen midler. 

Sjekk også nylig slettede bilder for spor. Og hemmelige samtaler på messenger.

Anonymkode: 01ad7...f81

Hvor kan man finne arkiverte samtaler eller hemmelige samtaler på Messenger? 

Skrevet

Felles epostkonto. Skrev mye i "kladd"

Anonymkode: 6fb41...d62

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dere som har, på en eller annen måte erfaring med utroskap, hvilke apper er det typisk å bruke nå for tiden? Er det mulig å fange opp noen faresignaler?

Anonymkode: c9449...087

Menn bruker stort sett damer og damer bruker stort sett menn. Altså ingen app.

Skrevet

Vi har brukt mye Fetlife og snap. Han har egen snapkonto som han bruker å snappe med. Fetlife fungerer veldig bra som et sted for chat, så vi har skrevet veldig mye der.

Anonymkode: 78dee...73d

Skrevet

Jeg fant ut av at han jeg var i et avstandsforhold med som bodde i utlandet fremdeles brukte tinder, nye bilder og oppdatert bio etter vi ble sammen. (Vi møttes på tinder når han var i byen min) cheaterbuster/swipebuster søker opp personer du har mistanke om er utro, der får man opp bilder, bio og når de sist var aktiv på tinder. Koster en 100 lapp, er vell verdt det for og finne ut…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...