Gå til innhold

"Spøkelsesjegerne" på tvn starter 1 november

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er noe som har vært laget før, men for meg blir det nytt og jeg skal se. Skal du?  👻

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fins mange amerikanske spøkelsesjeger-serier.

Min favoritt er Buzzfeed Unsolved på Youtube. Jeg liker den serien best fordi han ene programlederen (Shane) syns at spøkelser er bullshit og gjør narr av dem, mens han andre (Ryan) pisser i buksa når han hører et lite lyd og tror at det er spøkelse. Begge to krangler ofte som et gammelt ektepar fordi de har ulike synspunkter. 

Spøkelsesjeger-serier som tar spøkelser for seriøs er så kjedelig fordi GHOST ARENT REAL!

Jeg skal gi "Spøkelsesjegerne" ett forsøk. 

Anonymkode: 26dc6...adc

• Liker 7
Skrevet

Jaaa jeg så første episode og tørr ikke sove😂

Tror ikke på spøkelser og syns det hele er tull, men blir alikevell fascinert og syns det er spennende! 

Så er det ekstra stas med slik serie når det er Halloween 😄

Skrevet
bebisss skrev (3 minutter siden):

Jaaa jeg så første episode og tørr ikke sove😂

Tror ikke på spøkelser og syns det hele er tull, men blir alikevell fascinert og syns det er spennende! 

Så er det ekstra stas med slik serie når det er Halloween 😄

Jeg ble ferdig med å se de første episodene. Programmet kunne mye bedre. De brukte ingen spirit box eller ovilus for å kommunisere med spøkelser, men de hadde Lilli da 😋

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ble ferdig med å se de første episodene. Programmet kunne mye bedre. De brukte ingen spirit box eller ovilus for å kommunisere med spøkelser, men de hadde Lilli da 😋

kunne vært*

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja enig! Men den der musikkboksen var ganske creepy😅 Lilli er jo den som gjør mye av hele programmet.. Det er viktig at hun er med ettersom åndenes makt har slutta å gå 😄

• Liker 5
Skrevet

Har sett første episode, og jeg elsker slike steder som Luster Sanatorium. Og jeg elsker Lilli! 

Men de to andre unge programlederne ødela dessverre alt. Kan de please slutte å skrike og hoie seg? For det første er det ekstremt irriterende, for det andre synes jeg det er skikkelig respektløst overfor de sjelene som eventuelt går igjen der. 

Anonymkode: f62f1...314

• Liker 38
Skrevet

Kommer sikkert til å se en episode av ren nysgjerrighet, men tviler på at jeg kommer til å fortsette. Har sett "Åndenes Makt" og synes Lilli er den mest irriterende av de som har vært med der. (At hun er en usedvanlig kul dame er en annen sak.)

• Liker 4
Skrevet

Jeg har sett begge episodene som ligger ute på Discovery+. Synes det er spennende steder de har oppsøkt, og interessant historie både i Luster og Fredrikstad. Lilli Bendris er magisk. Og interessant at hun kan stille spørsmål og få respons fra instrumentene de bruker. Men hun Victoria ødelegger hele programmet, og kan være grunn alene til at jeg ikke blir å se flere episoder. Hun oppfører seg som en fjortis som overdramatiserer, roper og blir litt sånn «å nei ikke la det dumme spøkelset ta meeeeg». Hun bidrar med nada. 

Anonymkode: fd716...e41

• Liker 40
Skrevet

Har sett de to første episodene, og synes dette var dårlige greier. Åndenes makt var mye bedre, og hadde i alle fall en viss troverdighet og jordnærhet ved seg.

Dette programmet virker billig og amerikanisert, og retter seg helt klart mot et yngre publikum. Og den jentungen som er med....Gud bedre, de kunne vel knapt funnet en mer overflatisk person. Nei, jeg savner Tom Strømnæss og historiene til de vanlige menneskene der ute!! Dette her er bare en billig kopi av amerikanske Ghost adventures osv. Hvorfor MÅ alt som lages på tv alltid være tilpasset unge, "hippe" mennesker?  Håpe virkelig de tar til fornuft, sånn at vi får Åndenes makt tilbake igjen.

Anonymkode: 2c6f2...db0

• Liker 29
Skrevet

Spennende serie, men desverre irriterende med hun Victoria. Blir for mye "Nei, gud!, oi oi oi!, herregud,  åååh herregud!!😲😲"  

Anonymkode: c3504...198

• Liker 30
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har sett første episode, og jeg elsker slike steder som Luster Sanatorium. Og jeg elsker Lilli! 

Men de to andre unge programlederne ødela dessverre alt. Kan de please slutte å skrike og hoie seg? For det første er det ekstremt irriterende, for det andre synes jeg det er skikkelig respektløst overfor de sjelene som eventuelt går igjen der. 

Ja, enig. Skriker og banner. Respektløst!

Anonymkode: ff328...980

• Liker 20
Skrevet

Merkelig at det skjer mindre med alle de der apparatene ( som slår ut pga mobiltlf og annet elektrisk utstyr) enn det skjedde rundt feks Lilli når ho var på Åndenes makt. Alt som skjer er bare de duppedingsene. Som like gjerne kan sense edderkopper og mus. 

Har sett den svenske versjonen og. Oh lord så dumt. 

Anonymkode: cab8c...58e

• Liker 9
Skrevet

Fant ut at noen har opprettet en gruppe på facebook for de som vil ha Åndenes Makt tilbake. Den gruppa skal jeg jammen melde meg inn i.  Den heter "Vi som vil ha Åndenes Makt tilbake".  Anbefaler alle som savner Åndenes Makt å gjøre det samme. 👻

Anonymkode: 2c6f2...db0

• Liker 12
Skrevet

Spennende serie, men desverre irriterende med hun Victoria. Blir for mye "Nei, gud!, oi oi oi!, herregud,  åååh herregud!!😲😲"  

Anonymkode: c3504...198

Ja, hver eneste lyd er spøkelse 🤣

Skulle ønske ønske at en av dem er skeptiker. Alle tre tror på spøkelser. 

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Merkelig at det skjer mindre med alle de der apparatene ( som slår ut pga mobiltlf og annet elektrisk utstyr) enn det skjedde rundt feks Lilli når ho var på Åndenes makt. Alt som skjer er bare de duppedingsene. Som like gjerne kan sense edderkopper og mus. 

Har sett den svenske versjonen og. Oh lord så dumt. 

Anonymkode: cab8c...58e

Det kunne like godt være en mygg eller flue som flyr forbi de duppedingsene. 

• Liker 5
Skrevet

Dette var dårlige greier. Føler hun Victoria ødelegger mye av serien, hun skriker, hoier og overdriver så voldsomt.
Jeg er personlig fan av Ghost Adventures, og skulle ønske de norske fremsto som like seriøse og proffe som de tre i GA. Savner også bruk av Spirit box og Ovlius, selv om REM-podden er spennende og det er kult at den reagerte på spørsmål fra Lilli. 

Men det blir nok ikke noe mer enn de to første episodene for min del. 

Anonymkode: 59fbf...2f2

• Liker 14
Skrevet

Jeg har vært nysgjerrig på å se. Jeg er ivrig abonnent på Victoria Skau på Youtube, og hun er egentlig grunnen til at jeg er interessert. Men ser flere her ikke er så imponert over henne i serien. 

• Liker 1
Skrevet
Novellemonster skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært nysgjerrig på å se. Jeg er ivrig abonnent på Victoria Skau på Youtube, og hun er egentlig grunnen til at jeg er interessert. Men ser flere her ikke er så imponert over henne i serien. 

Nei, det blir for useriøst. Kan godt tenkes at slik skriking og hoing funker på en YouTube-kanal med yngre seere. 

Men ikke et program som dette. 

• Liker 16
Skrevet

Jeg har ikke sett programmet, kun reklame. Elsker Lilli, og det meste hun gjør, men kjenner at jeg er litt skeptisk til det programmet. Virker ganske useriøst, og overdramatiserende av det jeg har sett på reklamer iallfall. Men skal gi det en sjanse før jeg dømmer.

Anonymkode: 6e9cb...ff7

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke sett programmet, kun reklame. Elsker Lilli, og det meste hun gjør, men kjenner at jeg er litt skeptisk til det programmet. Virker ganske useriøst, og overdramatiserende av det jeg har sett på reklamer iallfall. Men skal gi det en sjanse før jeg dømmer.

Anonymkode: 6e9cb...ff7

Du har heeeelt rett i dine antakelser dessverre…. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...