AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Del Skrevet 28. oktober 2021 «Fast» madrass bør hete «STEINHARD» madrass!! Medium er så mye bedre, er dere ikke enig? Anonymkode: 52bc3...1a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #2 Del Skrevet 28. oktober 2021 Jeg elsker min ekstra faste madrass, så nei, definitivt ikke enig. Anonymkode: b6e57...553 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Del Skrevet 28. oktober 2021 Hva veier du da? Fasthet i madrassen og din egenvekt henger sammen. Anonymkode: 76b89...ba9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Del Skrevet 28. oktober 2021 Har akkurat vurdert å bytte ut min ekstra harde madrass fordi jeg synes den er blitt for myk 🤭 Hilsen 65 kilos magesover. Anonymkode: 298ca...c00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Del Skrevet 28. oktober 2021 Som hun over skriver, tror det er oss magesovere som foretrekker hardere madrass. Veier bare 56 kilo. Anonymkode: 0b41a...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #6 Del Skrevet 28. oktober 2021 Jeg elsker min faste madrass. Gidder ikke sånn opplegg hvor madrassen er så myk at man sklir av hvis man prøver å sitte på kanten. 70 kg og sover på siden/ryggen. Anonymkode: 53762...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 29. oktober 2021 #7 Del Skrevet 29. oktober 2021 Fast madrass er også for oss som ligger på sykehus som pårørende . De verste sengene jeg har prøvd,har vært på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 29. oktober 2021 #8 Del Skrevet 29. oktober 2021 Fast madrass må til, når man sover på magen.... Var usikker på hva jeg skulle velge når jeg skulle kjøpe ny seng, men når man sover på magen er det egentlig bare ett valg....fast madrass, hvis man ikke vil ødelegge ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #9 Del Skrevet 29. oktober 2021 sommermor skrev (10 timer siden): Fast madrass er også for oss som ligger på sykehus som pårørende . De verste sengene jeg har prøvd,har vært på sykehuset. Vi bodde 5 måneder på sykehus med sykt barn, og elsket madrassene der. Vi har også fast madrass hjemme. Veier under 60 kg. Anonymkode: c7a60...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 29. oktober 2021 #10 Del Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vi bodde 5 måneder på sykehus med sykt barn, og elsket madrassene der. Vi har også fast madrass hjemme. Veier under 60 kg. Anonymkode: c7a60...ae5 Da regner jeg med at dere bodde på et nyere sykehus en vi gjorde.Med min revmatiske kropp ble madrassene for harde. Sengen hennes var som regel regulerbar heldigvis, så hun sov rimelig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå