AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 I så tilfelle, *hvorfor*? Burger King har ok chips, men så langt strekker det seg. Burgeren smaker omtrent som å slikke et papir. Det samme gjelder McDonald's. Burgerkjøttet smaker ikkje kjøtt i det hele tatt, mer som tofu med krydder (les: salt)å. Chipsen er ok, men that's it. Kyllingnuggets og alle andre retter smaker som blekkpatronet fra en gammel Canon skriver. Så hvorfor spiser folk dette? Fordi det er billig? Eller trendy? Det er kanskje billig i USA, men personlig har jeg opplevd at mat fra gatekjøkken er både billigere og bedre på smak. Så jeg fatter virkelig ikke. Opplysninger meg. Anonymkode: 0fd7e...ffa 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 De spiser det vel fordi de liker det, akkurat som med alt annet 🤦🏻♀️ Anonymkode: 3c0cb...222 35
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Opplysninger meg. Folk har ulik smak. Bare fordi du mener noe, så er det ikke nødvendigvis fasiten. Anonymkode: a7da3...e2e 26
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 Spiser BK av og til når jeg ikke har tid til å styre med middag, jeg liker smaken, hvis ikke hadde jeg ikke spist det. Noen liker snegler, løk, og selleri, det gjør ikke jeg. Jeg liker asparges, det er det mange som ikke liker. Jeg liker også grønnkål, som er noe annet mange ikke liker. Men jeg liker ikke sennep. Jeg funderer heller ikke på hvorfor alle andre ikke liker presis det jeg liker. Sånn er bare smaksløker. Så da spiser jeg mat jeg liker, og spiser ikke mat jeg ikke liker. Anonymkode: 4fa67...ca6 21
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 Fråtset i McDonalds og Burger King da jeg var gravid. Fikk vanvittig cravings. Spiser det kanskje 1-2 ganger i året vanligvis. Anonymkode: 55538...a58 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #6 Skrevet 28. oktober 2021 Nei, spiser aldri der. Anonymkode: 00a22...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #7 Skrevet 28. oktober 2021 Du vet at folk er ulike og har ulike smaksløker? Akkurat som at jeg ikke liker smaken av sennep, er det de som elsker det. Jeg kunne godt sammenlignet smaken med lignende negative ord som du bruker her. Men hva er poenget med det når jeg vet at folk liker ulike ting. Ikke noe poeng i å prøve å såre dem som faktisk liker noe jeg synes smaker helt 🤢 Jeg liker McDonald. Er det tip top første klasses michelin restaurant mat? Nei. Men jeg synes det smaker godt. Jeg kan fint kose meg med McDonald til middag. Det blir ikke hver dag, da det er fast food, men i ny og ne er det godt. Anonymkode: b63f3...0c2 17
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #8 Skrevet 28. oktober 2021 Å gid a mei. Jada, tar gjerne en burger fra Mækkern eller BK hvis det passer seg sånn (bor i en småby uten MD eller BK). Hvorfor? Fordi det er kjapt, smaker godt og ungene liker det. Vær så god, da har jeg opplysninger deg. Anonymkode: 8d414...75d 24
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #9 Skrevet 28. oktober 2021 Om innlegget ditt hadde handlet om miljø- eller helseperspektivet ved å spise fastfood, så hadde jeg forstått problemstillingen. Men fordi du ikke liker maten? Jeg liker ikke sushi, men lager ikke et innlegg om hvorfor andre kan finne på å like det. Anonymkode: 9a466...262 28
Djungelvrål Skrevet 28. oktober 2021 #10 Skrevet 28. oktober 2021 Kjenner ikke forskjell på burgere fra MD eller fra en bensinstasjon utenom om at de ofte er tynnere. De få gangene jeg spiser på MD kjøper jeg ofte Big Tasty, den har sånn 900 kalorier og metter godt. Pommes fritsen bestiller jeg aldri, den er overhodet ikke god. Bortkasta kalorier. Da brenner jeg heller til med en sjokolade milkshake. 1
Macro Skrevet 28. oktober 2021 #11 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg har smakt BK en gang som voksen, så jeg holder men unna nettopp pga smaken. Selv bor jeg i en småby der nærmest McD eller BK er tre timer unna. Selv tror jeg jeg ikke liker det fordi jeg ikke er vandt til det. Men de fleste ser ut til å elske det, så da må de bare gønne på. Dessuten har jeg full forstålse for al foreldrene velger en lettvindt løsning som ungene faktisk digger. Folk har det stlrt sett pes nok i hverdagen, så gi de i det minst litt slækk på matvalget. 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #12 Skrevet 28. oktober 2021 Ja, faktisk! Anonymkode: 7aed7...828 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #13 Skrevet 28. oktober 2021 Det er nydelig mat. Smaksløkene dine suger. Anonymkode: e9d47...5d5 6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #14 Skrevet 28. oktober 2021 Prøver en sjelden gang men smaker jo ikke mye. Tok med ungen, 4 år dit, for første gang. Han likte det ikke 😂 Man må nok trenes opp til å få i seg de greiene der. Evt dynket i ketsjup og salt. Anonymkode: 457f9...347 1
MarianneE Skrevet 28. oktober 2021 #15 Skrevet 28. oktober 2021 Skal jeg ha slik mat foretrekker jeg MaxBurger igrunn. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #16 Skrevet 28. oktober 2021 Syns det smaker skikkelig godt en gang innimellom 🤩 Anonymkode: 069fa...33f 8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #17 Skrevet 28. oktober 2021 Spiser det en sjelden gang, er ikke sånn super godt «MÅ ha», men en sjelden gang, gjerne søndager får jeg lyst på. Har nok litt med barndomsminner, husker det alltid var stas de få gangene vi dro dit for å spise. Nå syntes sønnen min det samme, så det er nok litt hele pakka, og ikke bare det at de har så fryktelig god burger og chips. Anonymkode: a22fd...c59 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #18 Skrevet 28. oktober 2021 Ja! Jeg syns det smaker godt! Heldigvis er det langt til nærmeste McD eller BK herfra 😅 Anonymkode: 6e4dc...972 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #19 Skrevet 28. oktober 2021 Jepp, stikker innom BK kanskje en gang i mnd med ungene. Da kjøper jeg selvfølgelig en burger til meg selv også. Jeg er foresten kokk, en ganske vel ansett også. Har bare ikke anlagt de fisefine nykkene. Anonymkode: 676d1...742 14
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #20 Skrevet 28. oktober 2021 Det blir noen ganger i året når vi har ærender i byen rundt spisetid. Det er varm og helt OK mat, men viktigst av alt er at jentungen også spiser det. Anonymkode: ec27f...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå