Gå til innhold

Hva gjør meg mindre attraktiv en andre ? Oo

Gjest yanami

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg bare lurer, siden det virker som det ikke går samme hva jeg gjør. :P

Jaja, jeg skal gi en kort beskrivelse av meg selv, utifra mine egne og andres meninger (venner og kjente):

Jeg er:

-gutt/mann (18år)

-ca. 1,76-78m høy

-asiatisk utseende (adoptert)

-noe androgynt utseende

-omgjengelig

-sosial

-god til å lytte

-intelligent

-flink til å tolke og forstå andres situasjoner

-har masse venner, fjerne og nære

Isåfall. Igjennom alle år har de beste vennene mine vært jenter. Det jeg har blitt fortalt er at de liker at jeg er flink til å lytte, er ærlig, tørr å stå for mine meninger, hjelper til med hva det måtte være, tørr å vise følelser, har god smak for klær (både min egen og jenters del. Kommer sikkert av at jeg har 3søstre), er en god venn, og mer. Men det er liksom det. Sist jeg ble helt betatt var ei jente jeg ble veldig godt kjent med over noen år, vi fant på mye sammen, men når jeg sa hva jeg følte, total rejection og ikke noe mere vennskap heller nei. Prøver på ingen måte og få sympati.

Ifølge venner og bekjente har jeg ikke noen spessielle dårlige egenskaper, men er det dette som kanskje skremmer jenter ? Ifølge mine jentevenner er jeg en av "jentegjengen" selv om de vet jeg liker jenter. Holder ikke tilbake på noen hold der. Så jeg blir på en måte litt fortvilet... -.-

Meninger er velkommen, både positive og negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er bare 18, regner med at du liker jenter rundt 16-18 år, i den alderen tenker man ikke så langt fram. Men om et par 6 år kanskje da kan du finne jenter som er mer modne og som setter mer pris på sånne gutter som deg. Og du høres jo gamske kjekk ut oxo.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Du er deg og det finnes ingen lik deg, derfor er du spesiell. Du vil nok finne en kvinne som liker deg akkurat som du er.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som faktisk leste gjennom det jeg skrev.^^ Og ja, jeg er bare 18, fullt klar over det. :] Leste nettopp igjennom hva jeg skrev og for å være dønn ærlig virker jeg desperat. Kan hende jeg er, men jeg fikk meg nå en god latter uansett. :P

Du er deg og det finnes ingen lik deg, derfor er du spesiell. Du vil nok finne en kvinne som liker deg akkurat som du er.

Jo, hadde vært litt skummelt hadde jeg bumpa borti en kloning av meg selv, men det kunne jo ha vært interessant. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Hei igjen!

Jeg bare lurer sånn generellt hva dere synes om noe litt mer spessielt ved meg. :P

Nå kommer jeg bare med et eksempel.

Hvis du hadde blitt kjent med meg, du likte de sidene av meg som jeg har skrevet i ett innlegg tidligere. Det er på tuppen til å kunne utvikle seg til noe mer en bare vennskap. MEN (et stort men. :P) Før det skjer, så forteller jeg deg om en litt annen side ved meg selv. Jeg har en trang til iblandt å ta på meg kvinneklær. Ikke så langt som å måtte gå ut i full kledning med sminke og hele pakka, men kanskje topp/skjørt/bukser/kjole, you name it. Hadde det da gjort meg totalt uinteressang og gått i glemmeboka med en gang ? Bortsett fra det er jeg en helt normal person.^^

Så, kom med svar, hvis du har noe og si om det i det hele tatt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Jeg bare lurer sånn generellt hva dere synes om noe litt mer spessielt ved meg. :P

Nå kommer jeg bare med et eksempel.

Hvis du hadde blitt kjent med meg, du likte de sidene av meg som jeg har skrevet i ett innlegg tidligere. Det er på tuppen til å kunne utvikle seg til noe mer en bare vennskap. MEN (et stort men. :P) Før det skjer, så forteller jeg deg om en litt annen side ved meg selv. Jeg har en trang til iblandt å ta på meg kvinneklær. Ikke så langt som å måtte gå ut i full kledning med sminke og hele pakka, men kanskje topp/skjørt/bukser/kjole, you name it. Hadde det da gjort meg totalt uinteressang og gått i glemmeboka med en gang ? Bortsett fra det er jeg en helt normal person.^^

Så, kom med svar, hvis du har noe og si om det i det hele tatt. :P

Du vil vel ha et ærlig svar antar jeg, og svaret er ja desverre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Innlegg nr.1

Skulle ønske du var 45. :ler: Nei ikke noe å stresse med, du er ung. Umodent av venninnen din å trekke seg unna på den måten hun gjorde. Men hun ble vel kanskje usikker på hvordan hun skulle takle forholdet deres videre? Jeg vet ikke.

Innlegg nr.2

Tror det er viktig at du toner flagg på et tidlig tidspunkt i forholdet for du vet aldri hva slags reaksjon du kan få. Personlig tror jeg ikke at jeg ville ha reagert på et ekstra skjørt i klesskapet om alt annet klaffet. Men dersom jeg sto med klesvaska og sorterte hans og mine bh'er og silketruser.... Det kunne nok blitt en større utfordring.

Gi deg selv noen få år til og damene kommer sikkert til å løpe ned døra di. De vet jo allered hvor du bor. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for svar.

Til Foxylady: Kan jeg egentlig forstå rimelig godt, takk fo ærligheten. ;)

Til Bettyboop: Og ja, med tanke på det med klesvask, godt forståelig.

At jenter/kvinner føler det som en negativ ting kan jeg forstå på en måte, men på en annen ikke. Trolig pga. det er endel av meg, men hadde ikke blitt overrasket over en negativ reaksjon nei.^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...