Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tar gjerne imot litt råd:-)

Babyen min spiser hver 2-3 time på dagtid, og da kanskje i 5 min av gangen. Hun blir også veldig nysgjerrig og lett distrahert under dagspisingen. Har forsøkt å la henne smake på grøt og div mos av frukt og grønt, men dette spytter hun foreløpig bare ut. Flaske tar hun heller ikke…

Men på natten, ja da skal det spises😤 Fra jeg legger henne ca kl 19, skal hun ammes i søvn og deretter våkner hun hele natten gjennom hver 1-2 time for mer mat. Og da spiser hun gjerne 30 min av gangen…

Tips/erfaringer? Ønsker litt nattero nå😅

Anonymkode: 66d88...5c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er og var også litt sånn. Han vil se alt mulig rundt seg, det må være rolig. Nytter ikke at han skal spise et fullverdig måltid med morsmelk i stuen om det er andre der. 

Her funker det å ha det helt stille rundt eller amme på soverommet. Gjerne i sammenheng med at han er litt trøtt. 

Anonymkode: 04718...ffb

Skrevet

Babyen min på 3 mnd. har alltid vært glupsk, helt til han nå har funnet ut at det finnes en verden å oppdage og plutselig har begynt å stå over måltider og nekte pupp😅 eneste som fungerer her er å dra for gardinene og amme i senga😅 håper det bare er en fase😅

Anonymkode: 529f1...90b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...