AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Hei! Oppdaget en vippe av en Extensions liggende på kjøkkengulvet . Jeg støvsuger ofte og er som regel hjemme. Hverken jeg eller noen i vårt bekjentskap har dette. Tidligere historie er mistillit. Burde jeg være bekymret? Ja,jeg har tatt dette opp,men vil ikke virke gal heller. Hvor lett kan man få disse vippene på seg? Han mente han hadde fått det i butikken . Anonymkode: 69bed...fca
Kenelz Skrevet 27. oktober 2021 #2 Skrevet 27. oktober 2021 Den kjøper jeg faktisk ikke. Ikke litt en gang. Han må tro at du er bra dum. 2
Jessic_a Skrevet 27. oktober 2021 #3 Skrevet 27. oktober 2021 Jeg har brukt det noen ganger og det er faktisk helt umulig å bare "smitte" de av på andre. 1
miss_8 Skrevet 27. oktober 2021 #4 Skrevet 27. oktober 2021 Jeg vet godt det skal mye til! Det lå veldig fremme til synlig på gulvet. Jeg tenker det er mulig å få det på seg av kunder ,butikk og trening. Ble fort veldig usikker når jeg la merke til det,med tanke på ting tidligere. Bare ville vite om dere andre også hadde blitt veldig usikker av å finne noe sånt
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #5 Skrevet 27. oktober 2021 Har brukt extentions i mange år og jeg lover at det drysser litt nåde her og der så ville ikke brukt det som bevis. Det jeg lurer litt på er hvorfor du vil bære sammen med noen du ikke stoler på? Anonymkode: 81d0b...899
miss_8 Skrevet 27. oktober 2021 #6 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har brukt extentions i mange år og jeg lover at det drysser litt nåde her og der så ville ikke brukt det som bevis. Det jeg lurer litt på er hvorfor du vil bære sammen med noen du ikke stoler på? Anonymkode: 81d0b...899 Det jeg også tenker. Jeg er litt som en gammeldags frue som virkelig vil holde på det gode ,selv om vekten skyver over på en stor belasting. Jeg har godtatt mye og jeg elsker han veldig høyt,men prisen på sin egen tilstedeværelse av omsorg ,kjærlighet ,og tillit ,blir bare møtt med motstand. Har jeg ikke et hjerte og en hjerne ,så er jeg godtatt. Alt annet blir møtt med valgt det sjæl,takke seg selv og du vet hvor døren står,fordi følelser kommer sterkt mot deg.Her snakker vi om en mann som ikke er ren på sine stier og har aldri godtatt mitt barn. Han viser så mye omsorg og omtanke for alle andre,så jeg føler kanskje det er noe galt med meg? Dette med vipper betyr egentlig ikke så mye for meg. Jeg har fått beviser fra andre hold. Igjen en ny trussel om å flytte ,Fordi jeg ikke likte spøken hans. Jeg er heldigvis i godt i gang. Jeg har egen leilighet. Ikke han. At vi ikke har flyttet sammen ,selv etter 7 år sammen ,er nok en sunn fornuft i meg. Jeg begynner å bli lykkelig . Fri! Igjen . Jeg savner mitt eget smil og mitt indre sterke. Levd før i et mishandlet forhold. Neste reise blir å reise og se verden. Leve fri og bare verdsette meg selv
Christina82 Skrevet 28. oktober 2021 #7 Skrevet 28. oktober 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Moonshine, mod
Anbefalte innlegg