Gå til innhold

Hvordan merker man at han ikke er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ja tittelen spør ganske ordrett om hva jeg er ute etter slags svar. Opplever at noen som er interesserte før sex og mister interessen etter.  Hvordan merker man at dem ikke er interessert da? 

Anonymkode: 0a777...241

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så ja tittelen spør ganske ordrett om hva jeg er ute etter slags svar. Opplever at noen som er interesserte før sex og mister interessen etter.  Hvordan merker man at dem ikke er interessert da? 

Anonymkode: 0a777...241

Du hører ikke mer fra ham helt enkelt..fordi han er opptatt med å jakte på neste hakk i sengestolpen..

Skrevet

Han svarer sjeldent på telefon/meldinger og det blir gjerne korte svar når han først svarer, og han gjør seg mer og mer utilgjengelig. 

Anonymkode: 3d44e...926

• Liker 2
Skrevet

Han vil ha sex, men ikke noe mer 

Anonymkode: 85e2b...40b

Skrevet

Dette er veldig enkelt og jeg anbefaler at du sjekker ut psykologen Sissel Gran.

Kvinner har mulighet til å ligge oppover på skalaen fordi menn ligger nedover for å få sex. Da sex er et området hvor kvinner styrer markedet. Dette fører til at man kvinner tror at det et disse mennene man også har sjangs på, og skjønner da ikke hvorfor de ikke vil innlede en relasjon med dem. Og samtidig avviser alle menn på sitt eget nivå. Det er nettopp fordi du har ligger oppover og han har ligget nedover. Bli sammen med noen gjør han med kvinner på sitt eget nivå, dessverre. 

Og før det kommer noen tastaturkrigere her og skal overbevise på anekdotisk vis at dette ikke stemmer og at kjærlighet er ukondisjonelt blabla, så refererer jeg igjen til empiri og fakta ved Sissel Gran og andre.

• Liker 1
Skrevet

Du hører ikke fra ham med mindre du tar kontakt, evt kontakter han deg kun ifb med sex. 

Anonymkode: a2e6b...8b5

Skrevet
Tenkmedhodet skrev (3 timer siden):

Dette er veldig enkelt og jeg anbefaler at du sjekker ut psykologen Sissel Gran.

Kvinner har mulighet til å ligge oppover på skalaen fordi menn ligger nedover for å få sex. Da sex er et området hvor kvinner styrer markedet. Dette fører til at man kvinner tror at det et disse mennene man også har sjangs på, og skjønner da ikke hvorfor de ikke vil innlede en relasjon med dem. Og samtidig avviser alle menn på sitt eget nivå. Det er nettopp fordi du har ligger oppover og han har ligget nedover. Bli sammen med noen gjør han med kvinner på sitt eget nivå, dessverre. 

Og før det kommer noen tastaturkrigere her og skal overbevise på anekdotisk vis at dette ikke stemmer og at kjærlighet er ukondisjonelt blabla, så refererer jeg igjen til empiri og fakta ved Sissel Gran og andre.

Det er bare tull. Ser daglig menn som er sammen med, gift med damer som er langt under eget nivå. Samme ser jeg andre veien. De fleste kjekke menn, trenger heller ikke ligge nedover om de er så kjekke som du skal ha det til. Da kvinner flest ser etter andre ting i utseendet til en mann. 
Menn ser også etter andre ting enn utseendet i en kvinne de ønsker å leve sammen med, som felles interesser, at hun får han til å føle seg bra, osv. 

Utseendet til kvinnen betyr noe kun når hun er til sex. Så er det andre ting som betyr noe når han velger å dele livet med en dame. Sånn er det for de fleste damer også, med mindre de har dårlig selvtillit og blir men han kjekke fyren, men som behandler henne dårlig bare fordi det er sånn han er.

Anonymkode: 7190d...c99

Skrevet

En annen ting, hva menn og kvinner liker er veldig individuelt. Har venninner som liker kraftige menn, ikke veldig overvektig, men litt mage og skjekk, typisk mekaniker. Også har jeg andre venninner som bare liker mørke menn, og syntes de er de kjekkeste. 
Kjenner menn som syntes formfulle damer er de flotteste, mens andre igjen liker slanke blondiner, med typisk nordisk utseendet. Så hvordan rangerer du denne såkalte skalaen, når menneskers oppfatning av hva som er tiltrekkende og pent varierer? En mann som er 10’er på min skala, kan være en 5’er på en vennines.

Anonymkode: 7190d...c99

• Liker 1
Gjest Neidasåjo
Skrevet

Veldig mange menn overvurderer eget utseendet, og avviser kvinner som faktisk er over deres liga, fordi de tror de kan få noe bedre. Helt til de forelsker seg i en som ikke var noe mer attraktiv enn de kvinnene han avviste tidligere. 

Sannheten er at faktisk veldig mange menn, overvurderer eget utseendet noe voldsomt. Snakket med en fyr på Tinder. Helt alminnelig, ikke spesielt kjekk, men ikke uattraktiv. Han advarte meg med «Hvis vi treffes, så må du ikke få følelser for meg?» jeg spurte hva som fikk han til å tro t jeg kom til å få det? «Jo alle damene han lå med, ble så forelsket i han» etterfulgt av en snap av seg selv i bar overkropp i speilet. Han trodde altså at damene forelsket seg fordi han var så innmari kjekk. Da jeg spurte han hva som fikk alle damene han lå med til å få følelser, så kunne han si at han var en veldig omsorgsfull person og ga nok veldig mye av seg selv. Å det er det som er grunnen. De sier det kun er sex, men viser noe annet, og kvinner faller for sånt. Det er ikke utseendet vi faller for. Det ironiske er at de fleste kvinner som får slik oppførsel av menn, går de mennene en høy gang, både hva utseendet, personlighet og annet angår.

Skrevet

De tar ikke kontakt og unngår deg, rett og slett. 

Anonymkode: 48d38...b54

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...