AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Hvordan sorterer dere musikken deres online? Jeg varierer mellom å sortere mellom sanger som gir meg en bestemt følelse/stemning og tema. Forskjellen er sanger som passer sammen i sound, og sanger som passer sammen i tema. Hvordan gjør dere det? Spennende å høre hvordan andre tenker. Anonymkode: 65ef5...995
Sheik Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg deler som oftest inn i sjanger og undersjanger. Noen band, altså favorittene mine, får egen spilleliste med alle albummene de har laget.
Ivy Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 'Online' gjør jeg særdeles lite ut av det. Da går det utelukkende i Spotify og har enkle playlister som er svært generelle. Typ 'Asiatisk musikk', 'chill rock', 'metal'. Hjemme er jeg mer av gamle typen som kjøper CDer, ripper og legger de inn i musikk-samlinga mi på PC. Der kategoriserer jeg med Artistnavn > utgivelsesdato - albumtittel. I musikkavspiller så har jeg da playlists basert på tidsperioder/sjanger/personlig rating av tracks/andre metrics.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå