Gjest LoisLane Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Å, nå er det stille her! Akkurat nå som jeg er klar for diskusjon og ingen avbryter meg! Hvor er alle?
Gjest Spacegirl Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg også . Men jeg kjeder meg, skjer jo ingenting her nå...
Gjest LoisLane Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 Vi kan jo samles her og se hva som skjer...
Gjest Hel Skrevet 5. oktober 2005 #5 Skrevet 5. oktober 2005 Vi kan legge en e-sjokolade i midten av oss alle og se hvem som vinner.
Gjest Spacegirl Skrevet 5. oktober 2005 #6 Skrevet 5. oktober 2005 God ide . Jeg skulle egentlig vært i seng forlengst, men er ikke trøtt i det hele tatt . Og så har jeg akkurat lastet ned en film, Ghost World, og sitter og funderer på om jeg skal se den nå eller vente til i morgen. Valgets kvaler
Gjest Spacegirl Skrevet 5. oktober 2005 #7 Skrevet 5. oktober 2005 Vi kan legge en e-sjokolade i midten av oss alle og se hvem som vinner. ←
Gjest LoisLane Skrevet 5. oktober 2005 #8 Skrevet 5. oktober 2005 Den tar jeg med meg - til sengs. Selv om jeg er B-menneske, har jeg ikke klart å overført det til ungene. De er oppe om fire timer... Natta!
Gjest Hel Skrevet 5. oktober 2005 #10 Skrevet 5. oktober 2005 God ide . Jeg skulle egentlig vært i seng forlengst, men er ikke trøtt i det hele tatt . Og så har jeg akkurat lastet ned en film, Ghost World, og sitter og funderer på om jeg skal se den nå eller vente til i morgen. Valgets kvaler ← Åh, den har jeg hatt lyst til å se lenge. Etter du har sett den må du fortelle hvordan den var.
Gjest Hel Skrevet 5. oktober 2005 #11 Skrevet 5. oktober 2005 Den tar jeg med meg - til sengs. Selv om jeg er B-menneske, har jeg ikke klart å overført det til ungene. De er oppe om fire timer... Natta! ← Du får sove godt!
Gjest Spacegirl Skrevet 5. oktober 2005 #12 Skrevet 5. oktober 2005 . Men tror den får vente til i morgen. Får begynne å bevege meg i retning senga. Tar med meg et blad på senga, og håper jeg blir trøtt. God natt
Gjest Hel Skrevet 5. oktober 2005 #14 Skrevet 5. oktober 2005 . Men tror den får vente til i morgen. Får begynne å bevege meg i retning senga. Tar med meg et blad på senga, og håper jeg blir trøtt. God natt ← Alle drar jo! Hehe men du får sove godt du og. Bare du og meg da, Missa.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. oktober 2005 #15 Skrevet 5. oktober 2005 Ja.. Hehe.. Jeg sitter alltid altfor lenge oppe
Gjest Hel Skrevet 5. oktober 2005 #16 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg og. Men holder på å snu døgnet tilbake. Klarer vel det om et par dager.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. oktober 2005 #17 Skrevet 5. oktober 2005 Hehehe.. Det har jeg prøvd på mange ganger nå, men ender alltid med at jeg går tilbake til det samme gamle med å sitte oppe til sånn ca 4 om natta.. Jaja.. Sånn er det å være student uten forelesninger hver dag
Gjest Hel Skrevet 5. oktober 2005 #18 Skrevet 5. oktober 2005 Det er lett å komme inn i det mønsteret. Burde finne meg noe å gjøre om dagene så jeg rett og slett ikke kan sitte oppe sånn her lenger. Blir ensomt innimellom.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. oktober 2005 #19 Skrevet 5. oktober 2005 Ja, også skjer det svært lite på KG også Tror jeg er blitt litt vel avhengig Nei, nå må jeg vel legge meg tror jeg.. Kjenner at jeg er ganske trøtt Natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå