Gå til innhold

B-mennesker!

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Å, nå er det stille her! Akkurat nå som jeg er klar for diskusjon og ingen avbryter meg!

Hvor er alle? :sur:

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg også :hoppe: . Men jeg kjeder meg, skjer jo ingenting her nå...

Gjest LoisLane
Skrevet

Vi kan jo samles her og se hva som skjer...

Skrevet

Vi kan legge en e-sjokolade i midten av oss alle og se hvem som vinner. :ler:

Gjest Spacegirl
Skrevet

God ide :) . Jeg skulle egentlig vært i seng forlengst, men er ikke trøtt i det hele tatt :forvirret: . Og så har jeg akkurat lastet ned en film, Ghost World, og sitter og funderer på om jeg skal se den nå eller vente til i morgen. Valgets kvaler :ler:

Gjest Spacegirl
Skrevet
Vi kan legge en e-sjokolade i midten av oss alle og se hvem som vinner. :ler:

:ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Den tar jeg med meg - til sengs. Selv om jeg er B-menneske, har jeg ikke klart å overført det til ungene. De er oppe om fire timer... Natta!

Skrevet
God ide :) . Jeg skulle egentlig vært i seng forlengst, men er ikke trøtt i det hele tatt :forvirret: . Og så har jeg akkurat lastet ned en film, Ghost World, og sitter og funderer på om jeg skal se den nå eller vente til i morgen. Valgets kvaler :ler:

Åh, den har jeg hatt lyst til å se lenge. Etter du har sett den må du fortelle hvordan den var. :hoppe:

Skrevet
Den tar jeg med meg - til sengs. Selv om jeg er B-menneske, har jeg ikke klart å overført det til ungene. De er oppe om fire timer... Natta!

Du får sove godt! :)

Gjest Spacegirl
Skrevet

:Nikke: . Men tror den får vente til i morgen. Får begynne å bevege meg i retning senga. Tar med meg et blad på senga, og håper jeg blir trøtt.

God natt :vinke:

:sove:

Skrevet
:Nikke: . Men tror den får vente til i morgen. Får begynne å bevege meg i retning senga. Tar med meg et blad på senga, og håper jeg blir trøtt.

God natt :vinke:

:sove:

Alle drar jo! :sur:

Hehe men du får sove godt du og. :klem:

Bare du og meg da, Missa. :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Ja.. Hehe.. Jeg sitter alltid altfor lenge oppe :ler:

Skrevet

Jeg og. :sjenert: Men holder på å snu døgnet tilbake. Klarer vel det om et par dager. :ler:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hehehe.. Det har jeg prøvd på mange ganger nå, men ender alltid med at jeg går tilbake til det samme gamle med å sitte oppe til sånn ca 4 om natta.. Jaja.. Sånn er det å være student uten forelesninger hver dag :ler:

Skrevet

:Nikke:

Det er lett å komme inn i det mønsteret. Burde finne meg noe å gjøre om dagene så jeg rett og slett ikke kan sitte oppe sånn her lenger. Blir ensomt innimellom. :sjenert:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Ja, også skjer det svært lite på KG også :ler:

Tror jeg er blitt litt vel avhengig :sjenert:

Nei, nå må jeg vel legge meg tror jeg.. Kjenner at jeg er ganske trøtt :Gjesp:

Natta! :sove:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...