Gå til innhold

Hadde forhold til ung mann, nå har han fått kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 40 som er gift, tre sønner. Jeg jobber som fagsjef i et større konsulentfirma som arbeider internasjonalt, har personalansvar. Jeg har en god inntekt, flott hus, hytte ved havet og på fjellet, dyre vaner. Mannen min tjener også godt og livet hjemme er godt og trygt, men kjedelig, jeg får ikke sex hjemme og tenner egentlig ikke på mannen min lengre, jeg er i de seneste årene kommet i tvil om jeg elsker mannen min, og respekten er vel egentlig borte. Hvis vi ikke hadde barn, var vi ikke sammen. For to år siden møtte jeg ung mann på 25, høy og flott, ung og stram kropp, alltid veldig villig når jeg følte for det. For min del nøt jeg både å gi og ta i mot, og jeg elsket følelsen av å ha en naken kropp som jeg tenner på mot min. Følelsen av at han tenner på meg og nøt kroppen min var også fantastisk. Han sa at han hadde en del ting han måtte utforske med sex, vi ble enige om at vi ikke var forelsket, og jeg ville ikke ut av ekteskapet mitt, han sa at han ikke ville ødelegge det for meg, optimalt for meg.... Nå har han fått fast følge, sikkert en søt dame, og har avsluttet det vi hadde sammen. Jeg er veldig glad på hans vegne, men sitter allikevel med en følelse av tap, først nå skjønner jeg hvor ulykkelig jeg er i mitt ekteskap... Min far var utro mot moren min da jeg var liten, og egentlig synes jeg ikke noe om utroskap, men greide alltid å legge den dårlige samvittigheten til side når jeg skulle treffes med min tidligere elsker.

Anonymkode: 32b36...9fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er en kvinne på 40 som er gift, tre sønner. Jeg jobber som fagsjef i et større konsulentfirma som arbeider internasjonalt, har personalansvar. Jeg har en god inntekt, flott hus, hytte ved havet og på fjellet, dyre vaner. Mannen min tjener også godt og livet hjemme er godt og trygt, men kjedelig, jeg får ikke sex hjemme og tenner egentlig ikke på mannen min lengre, jeg er i de seneste årene kommet i tvil om jeg elsker mannen min, og respekten er vel egentlig borte. Hvis vi ikke hadde barn, var vi ikke sammen. For to år siden møtte jeg ung mann på 25, høy og flott, ung og stram kropp, alltid veldig villig når jeg følte for det. For min del nøt jeg både å gi og ta i mot, og jeg elsket følelsen av å ha en naken kropp som jeg tenner på mot min. Følelsen av at han tenner på meg og nøt kroppen min var også fantastisk. Han sa at han hadde en del ting han måtte utforske med sex, vi ble enige om at vi ikke var forelsket, og jeg ville ikke ut av ekteskapet mitt, han sa at han ikke ville ødelegge det for meg, optimalt for meg.... Nå har han fått fast følge, sikkert en søt dame, og har avsluttet det vi hadde sammen. Jeg er veldig glad på hans vegne, men sitter allikevel med en følelse av tap, først nå skjønner jeg hvor ulykkelig jeg er i mitt ekteskap... Min far var utro mot moren min da jeg var liten, og egentlig synes jeg ikke noe om utroskap, men greide alltid å legge den dårlige samvittigheten til side når jeg skulle treffes med min tidligere elsker.

Skill deg fra mannen din du fortjener å vær lykkelig.

Anonymkode: 2a9a7...ae7

• Liker 6
Skrevet

Det var aldri ment til å vare, vet du. Han er ung og vil sikkert etablere seg og stifte familie etterhvert.

Anonymkode: c0dba...e7b

• Liker 2
Skrevet

Mannen din fortjener mye bedre...

Anonymkode: d9c9d...9eb

• Liker 8
Skrevet

Du var utro fordi du selv ville det, ikke på grunn av mangel av kjærlighet/sex/mannen din. 

Uansett så fortjener både du og mannen din noen andre. 

Skill deg sånn mannen din slipper å risikere evt. kjønnssykdommer og vond tillitsbrudd. 

• Liker 2
Skrevet

Ok? Fortell mannen din hva du har bedrevet tiden med i to år, så slipper du ta valget selv. 

Siden du skryter av hus, hytte og jobb så vil du jo mest sannsynlighet klare deg alene. Man er ikke sammen kun fordi det er trygt. Ei er felles barn intet annet enn en dårlig unnskyldning. 

Anonymkode: f199f...9c8

• Liker 2
Skrevet

Så fokuset ditt er på at han har fått en søt kjæreste, og ikke hvorvidt du bør forlate din mann? Ref tittel. 

Jeg tror både du og din mann vil ha det bedre om dere går fra hverandre. Dermed vil det også være bedre for barna.

Anonymkode: 6399d...a39

• Liker 2
Skrevet

Du dikter. 

Anonymkode: 2a959...694

• Liker 4
Skrevet

Dra ifra mannen din da?? 

Anonymkode: 03796...f1d

Skrevet

Flott historie. 

Anonymkode: 9980a...973

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du dikter. 

Anonymkode: 2a959...694

Fint epos, manglet bare noen kostbare fritidsaktiviteter og et par velstelte hunder i det bildet.

Anonymkode: c7725...5b0

• Liker 3
Skrevet

Du er seksuelt aktiv, interessert i sex, bare ikke med mannen din? Hvordan er ekteskapet ellers? Utenom det materialistiske. Er ekteskapet dødt må du skille deg. Man kaster ikke bort et helt liv på å holde sammen for barna. Dette vil du angre på senere.

Anonymkode: a640f...a5e

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fint epos, manglet bare noen kostbare fritidsaktiviteter og et par velstelte hunder i det bildet.

Anonymkode: c7725...5b0

"Jeg jobber som fagsjef i et større konsulentfirma som arbeider internasjonalt, har personalansvar. Jeg har en god inntekt, flott hus, hytte ved havet og på fjellet, dyre vaner."

TS fikk da med de mest relevante opplysningene 🤣

Skrevet

Har i grunn ikke så veldig mye medfølelse, du har jo valgt dette selv. Synes synd i din mann. 

Skrevet

Du har ikke et realistisk bilde av kvinner på 40 år, ikke troverdig. 

Anonymkode: 8b451...b12

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Siden din mann får heller ikke sex hjemme hos deg, har han sikkert gjort som deg. Dvs han har sikkert en elskerinne. Vi mannfolk kjenner oss bedre. Vi trenger sex. Så jeg regner med at både du og han har sex, men på hvert sitt kant.

Du får leve som du er, bli sammen med din mann pga barn. Alle har det bra sammen (tror jeg)

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dårlig trolling.

Anonymkode: 92ee0...70b

• Liker 2
Skrevet

Om dette hadde vært en sann historie så har jo ikke ts hatt "et forhold" til denne fyren 😅 Hun har pult noen.

Lurer på hva insentivet er til å dikte opp sånt tøv forresten

Anonymkode: cd4f4...e93

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...