Gjest trultetulla Skrevet 9. oktober 2002 #1 Del Skrevet 9. oktober 2002 hei på dere. JEG vet at dette innlegget vil provosere mange som er imot utroskap, og dere vil sikkert tenke at jeg ikke fortjener bedre, men jeg er i situasjon hvor jeg må lufte ut litt frustrasjon. :oops: Jeg var utro i sommer med en gammel flamme, hvor følelsene tok overhånd, han jeg var utro med, var også utro med sin kone. Vi var forelsket i hverandre begge to, men bestemte oss for å kutte ut for å se om vi kunne forandre på situasjonen vi hadde hjemme, da vi har hus og barn begge to... Vi har kun vært venner etter dette, og alt har gått ok, inntil telefonen jeg fikk i går :oops: han hadde vært hos legen ,og han var ganske sikker på at han hadde clamydia.... han hadde ikke fått svar enda, men var ganske sikker på at det var det han hadde, han hadde fått pencilin, men skulle gi meg beskjed når han fikk svar fra sin lege :oops: .......i natt har jeg ikke sovet godt, og jeg skjønner virkelig konsekvensene av å være utro, dette var en bakside jeg ikke hadde tenkt på ..utrolig kort tenkt av meg, det er riktig..både han og jeg har jo noe å forklare på hjemmefronten. mitt spørsmål er: jeg har hatt clamydia tidligere, helt i begynnelsen av forholdet til min samboer, kan dette viruset ligge latent i kroppen, selv etter en antibiotika kur, og event blusse opp etter noen år, eller er smitten fra enten samboer eller elsker ...Dette er kanskje en teit sak. men utrolig frustrerende!! jeg har utrolig kontrollerende samboer, og jeg kommer til å bli hengt hvis jeg innrømmer utroskapet, som skjedde kun en gang...som var et behov for litt nærhet og oppmerksomhet!! Noen som har dårlige, gode råd ....og ja, jeg vet jeg har vært råtten, men det finnes en bakside oxo............ :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skusla Skrevet 9. oktober 2002 #2 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hei. Huff, dette var en kjedelig situasjon. Clamydia kan ligge latent i kroppen din og blusse opp. Så langt har jeg bare hørt om dette med mannfolk men vil tro det gjelder for damer også. Kom deg til legen så fort som mulig. Jeg regner med at du aldri hadde tenkt og fortelle samboeren din dette, så da er det like greit og få svar på om du har det eller ikke. Jeg har selv aldri vært utro, men på nippet ett par ganger, det som har stoppet meg er nettopp dette med sykdommer. Men det er ikke lett og stoppe in the heat of the moment, i allefall ikke med en gammel flamme som man har hatt sterke følelser for Ønsker deg lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. oktober 2002 #3 Del Skrevet 9. oktober 2002 Huh? Kan den ligge latent i kroppen? Aldri hørt om faktisk. Clamydia skulle vært borte for leeeengst. Vi skulle hatt "Den Store Clamydiadagen" der alle tok 2 tabletter, så var vi ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 9. oktober 2002 #4 Del Skrevet 9. oktober 2002 Sorry, men du har rett, du fortjener ikke bedre. Være utro, og i tillegg uten beskyttelse?? Uansett, jeg har hatt klamydia. Jeg var hos legen, fikk en antibiotika kur, og skulle komme til kontroll en stund etterpå. Da var det negativ prøve, og det var d liksom. Han sa at så lenge en finner ut at en har klamydia, og blir behandlet, så er det ikke farlig, for da var en kvitt det. Legen sa aldri noe om at det kunne ligge der i kroppen...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2002 #5 Del Skrevet 9. oktober 2002 Uansett om man "kjenner" personen man velger å være utro med så bruker man gummi. Ikke bare for dere selv, men det er faktisk flere inne i bildet her. Clamydia, er ikke det en sykdom som ikke kjennes? Har ofte hørt at kvinner vet ikke om det selv engang. Trodde det gjaldt for mannen også. Kan det være at han gikk til legen av andre grunner? Har han hatt flere partnere? Syns du skal gå til legen STRAKS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 9. oktober 2002 #6 Del Skrevet 9. oktober 2002 Clamydia ligger ikke latent i kroppen, så den unnskyldningen duger ikke. Ta en test, det kan jo være at du ikke er smittet (you lucky bastard). Er du smittet, er det bare en ting å gjøre: Face the music. Regner med at du har lært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. oktober 2002 #7 Del Skrevet 9. oktober 2002 Noen merker det, noen merker det ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2002 #8 Del Skrevet 9. oktober 2002 Clamydia ligger ikke latent i kroppen, så den unnskyldningen duger ikke. Ta en test, det kan jo være at du ikke er smittet (you lucky bastard). Er du smittet, er det bare en ting å gjøre: Face the music. Regner med at du har lært? Den kan faktisk ligge i kroppen i mange år..men ikke etter en antibiotika kur tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 9. oktober 2002 #9 Del Skrevet 9. oktober 2002 What goes around, comes around!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #10 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hvem har smittet deg? Samboeren eller elskeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 10. oktober 2002 #11 Del Skrevet 10. oktober 2002 Da jeg hadde klamydia, var jeg mye på doktor online å greier...Som regel kjenner ikke jenter at de er smittet, mens ca 50% av guttene kjenner det. Eller no sånt. Det er iallfall viktig å bli kurert, for det kan visst bli helvetes vondt i magen etterhvert, og dessuten kan en bli steril...Kjedelig sak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. oktober 2002 #12 Del Skrevet 10. oktober 2002 Du er sikker på at du ikke er blitt smittet av mannen din da? At det er han som har vært ute og viftet med "joy-sticken" sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trultetulla Skrevet 10. oktober 2002 #13 Del Skrevet 10. oktober 2002 Det er meg igjen Jeg venter på svar fra prøven til "elskeren"min, selv om det var kun en gang ...vi har snakket om dette, og min "elsker" sier at han har ikke kjent symptomene før etter at vi hadde vår lille :oops: ...han sier han ikke har vært helt trofast tidligere heller, men at dette var lenge siden, han er ikke sikker på om det kan komme fra han.....og når det gjelder min samboer :o ..så vet jeg ikke om han har vært utro..jeg har tidligere hatt mine tanker, etter at jeg kom oveer en txtmld på hans tlf..som jg ulovlig leste ...Dette var i sommer...men jeg tror ikke han har vært utro....men så lenge jeg kunne, så kan vel han også Dette er kjiipt egentlig!!!!! Jeg kommer uansett ikke til å innrømme at jeg var utro i sommer...........må nok skylde på at det ligger latent i kroppen, det har jeg hørt .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 10. oktober 2002 #14 Del Skrevet 10. oktober 2002 Nå vet ikke jeg hvor lenge du har vært sammen med samboeren din, men regner med at du hadde en etterkontroll etter forrige runde, hvor det ble fastslått at du var kvitt sykdommen. Den er tross alt ganske farlig. Jeg fikk clamydia av en som jeg aldri trodde ville gi det til meg og sjekket alle andre muligheter for hvordan man kan få det. Det er ingen. Og har du det, så har sambizen din det også. Det smitter nesten alltid. Ikke avvent elskeren din, kom deg til gynekologen snarest. Forøvrig fikk jeg vite av legen at menn kan gå med viruset i årevis uten å vite det, så du burde spørre elskeren din hvorfor han gikk til legen. Sannsynligvis har han fått det anbefalt av en annen elskerinne, som har fått det. Og da er det jo intr. for deg å vite om hun kom før eller etter deg. Ikke lyv til samboeren din om latent etc. Dersom han selv ikke har svin på skogen kommer han til å sjekke dette like grundig som jeg gjorde, og det er ENKELT å finne ut av smittekilder etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trultetulla Skrevet 11. oktober 2002 #15 Del Skrevet 11. oktober 2002 Nå er svaret kommet....og det var ikke clamydia!!! Da har jeg lært, og skal ikke være utro noe mere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #16 Del Skrevet 14. oktober 2002 Så fint for deg. Men det har ikke slått deg at det er samboeren som kunne ha smittet deg? Han koser seg vel litt på si han også, slik du gjør!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! It takes two to tango! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå