AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Er i et forhold med en albansk gutt, eneste jeg opplever med han er mye dritt snakk om nordmenn, norske horer og masse tull. ofte blir jeg krenka ned og jeg kjenner jeg er utrolig forsynt og begynner å gå veldig lei av han. Ingenting positivitet, jeg har sagt ifra mem han skyver det alltid over på meg, han skjønner ikke selv at han er negativ hele tiden, kanskje fordi han er vandt til det? i dag sendte han meld om at vi skulle spleise en kalender, også svarer han at nordmenn er så kåte (som om vi knuller rundt) kjente jeg ble forbanna å sa det rett ut, fordi han mener jo dette negativt, når han har kommet med stygge utsagn om nordmenn før. sitter å baksnakker hvordan norske kjærester er, men han lagrer videoer av jenter halvnakene, de norske kjærestene jeg har hatt har aldri lagret video av andre jenter eller snakket om andre jenter, så der igjen så har jeg fått stor respekt av norske kjærester, han er albansk, derimot respektløst ovenfor forholdet vårt (og han har påstått albanere har respekt men det ser jeg de ikke har, flere tilfeller jeg har sett det her) og han mener det er normalt å se på andre jenter sånn som han gjør eller så er han homo 😅🤣 vi deler nå bil og den står på meg og det har ikke han betalt på enda (så mener han at jeg kan ikke ha den han kan ikke ha den) altså jeg selger den IKKE med han når det er mitt lån, tragisk. Veldig synd at en gutt kan være så ødelagt i hodet sitt, kjenner jeg rett og slett blir kvalm og forbanna. uansett, jeg er ganske lei nå. Noen som har hatt forhold med noen som er lik holdning? Hvordan endte det? Anonymkode: 9b8de...bcd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #2 Skrevet 27. oktober 2021 Jeg har ikke selv, men to nær meg har vært i forhold dom ligner ditt. Begge med utenlandske menn som ikke har mestret livet i Norge som de har ønsket, og i stedet for å ta tak i seg selv, klager de og skyver fra seg ansvaret for eget liv. Begge disse har funnet likesinnede, brukt masse tid i disse gruppene og nærmest laget seg konspirasjonsteorier om hvorfor "vi" holder dem nede. Finn deg noe bedre!! Handler ikke om nasjonalitet, men unnskyldninger for at de ikke får det helt til (nordmenn gjør det samme, bare med andre arfumenter) Anonymkode: af304...2d8 1
PITTY Skrevet 27. oktober 2021 #3 Skrevet 27. oktober 2021 Håper du bor i 4 etg. så kan du kast`n ut derifra. Noe av det værre jeg har hørt. Spiller ingen rolle om det er nordmann eller utlending. Og hva om det blir enda verre? Noen vil kanskje ha en visjon om å kunne løfte en slik person opp i lyset. . vel vel..
Raven.Writingdesk Skrevet 27. oktober 2021 #4 Skrevet 27. oktober 2021 Du er jo sammen med en rasist. Gratulerer. Og den driten der finner du deg i..?? 3
Nicathv Skrevet 27. oktober 2021 #5 Skrevet 27. oktober 2021 Er litt sjokkert over at du har vært i dette forholdet så lenge. Jeg vet at det er en god del folk som tolererer rasisme fra sin partner, men rasisme mot sin egen gruppe er jeg litt overrasket over at ikke har vært umiddelbar dumpegrunn.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #6 Skrevet 28. oktober 2021 Men, hvorfor er du i et forhold med en person du åpenbart ikke liker særlig godt? Det høres jo bare veldig tåpelig ut. Anonymkode: 5845a...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå