Gå til innhold

Møtte en spennende mann på kurs, han har fremdeles ikke tatt kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, var videreutdanningskurs med en gjeng fra jobb i Oslo sent i forrige måned. Det var et 9-15 workshop. Møtte en interessant, klok og hyggelig mann på min egen alder fra et konkurrende selskap, det var kjemi med en gang, vi tok følge til bussen, han bor i Bergen, men er fra Oslo. Han har ennå ikke kontaktet meg via sosiale medier for å bli bedre kjent, selvom jeg halvveis hadde håpet på det.... Er det for sent å legge ham til å sosiale medier nå?

Dame 27.

Anonymkode: c5008...53c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du å nå a gjennom denne posten siden du stort sett forteller det du vet om ham? 😅

Men tja. Han var kanskje ikke like interessert tilbake av ymse grunner? Eventuelt er opptatt? 

Anonymkode: 84355...525

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei, var videreutdanningskurs med en gjeng fra jobb i Oslo sent i forrige måned. Det var et 9-15 workshop. Møtte en interessant, klok og hyggelig mann på min egen alder fra et konkurrende selskap, det var kjemi med en gang, vi tok følge til bussen, han bor i Bergen, men er fra Oslo. Han har ennå ikke kontaktet meg via sosiale medier for å bli bedre kjent, selvom jeg halvveis hadde håpet på det.... Er det for sent å legge ham til å sosiale medier nå?

Dame 27.

Anonymkode: c5008...53c

For sent? Bare hvis du har dødd siden du startet tråden!🌹

Skrevet

Kanskje han venter på at du skal gjøre det? Kjør på 😊

Anonymkode: 341c0...999

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...