Gjest Qlio Skrevet 5. oktober 2005 #1 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skulle gjerne hatt en skittentøyskurv som er delt i tre, en til lyst, en til mørkt og en til spesialvask (ull, silke.o.l). Er det noen som har sett noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. oktober 2005 #2 Del Skrevet 5. oktober 2005 har aldri sett det.. men kanskje du kan sette inn en egen plate i den dersom du kjøper en som er litt stor.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2005 #3 Del Skrevet 5. oktober 2005 Mamma har en, spør henne når hun kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 5. oktober 2005 #4 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg måtte ihvertfall hatt en femdelt, for jeg har sekstivask også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #5 Del Skrevet 5. oktober 2005 ikea har fine som du kan stable oppå hverandre eller sette ved siden av hverandre. en 30 høy og 60 (ca) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 5. oktober 2005 #6 Del Skrevet 5. oktober 2005 jeg har en som er 3 delt. kjøpte den gjennom H & M om jeg ikke husker helt feil. katalogen. ganske god plass iden også og den tar heller ikke stor plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just_c Skrevet 5. oktober 2005 #7 Del Skrevet 5. oktober 2005 var på coop obs i dag.. der har de slik tredelt skittentøyskurv, men så veldig fin var den ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 5. oktober 2005 #8 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hvorfor ikke kjøpe tre stykker, i stedet for en stygg tredelt? (Det var noen som nevnte her at den ikke var spesielt pen, den de hadde sett.) Jeg har to slike ved siden av hverandre. En til lyst og en til mørkt tøy. Endret 5. oktober 2005 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. oktober 2005 #9 Del Skrevet 5. oktober 2005 brabantia? de er lekre de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 5. oktober 2005 #10 Del Skrevet 5. oktober 2005 brabantia? de er lekre de! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2005 #11 Del Skrevet 6. oktober 2005 Vi har ikke skittentøyskurv i det hele tatt, vi, bruker bare badegulvet...... Og jeg venter og venter på at vaskerommet skal påbegynnes, for DER skal a mor ha full orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #12 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har sett noen som er justerbare med tre rom på Nille. Spesielt fin var den kanskje ikke, men den var praktisk og ikke så ille dyr heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest de har på plantasjen Skrevet 9. august 2007 #13 Del Skrevet 9. august 2007 Hei De har en kjempe kjekke en på plantasjen Den koster 80,-NOK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 9. august 2007 #14 Del Skrevet 9. august 2007 Hei De har en kjempe kjekke en på plantasjen Den koster 80,-NOK De har den "nå" altså? Og at det ikke er leeenge siden du så den mener jeg :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 10. august 2007 #15 Del Skrevet 10. august 2007 De har den "nå" altså? Og at det ikke er leeenge siden du så den mener jeg :) var der idag! D var en skuffelse, var bare en POSE/sekk inndelt i 3 rom....IKKE pen, men kanskje smart å ha i vaskekjellern...Men jeg er først og fremst ute etter en "pen" til å ha på soverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 10. august 2007 #16 Del Skrevet 10. august 2007 Kjøpte noen "kakestykkeformede på europris, som jeg også har sett på -nille og coop-bygg. To kan settes sammen til en"halvmåne" men selv foretrekker jeg å ha dem stående inntil hjørner. En til sokker og sånn, en til kulørt, og en til håndklær. Sengetøy har en egen nede i vaskerommet, og der står også en kurv til alt som ikke kom innenfor de andre kategoriene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 10. august 2007 #17 Del Skrevet 10. august 2007 Hva med et "tråd-hylle-system", f.eks fra Elfa el.l.? Altså slike som man ofte har i garderobeskap osv. Vi har dette (med 5 hyller i), og den er super å sortere klær i på vaskerommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 10. august 2007 #18 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg tror og håper at trådstarter forlengst har fått løst problemet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flua Skrevet 10. august 2007 #19 Del Skrevet 10. august 2007 Vi har trådkurver i stativ, 5 kurver, alle i familien ha lært seg hvor de forskjellige ting skal, når kurven er passe full, stapp i maskina! Genialt enkelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå