Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeger veldig glad i lange joggeturer, men jogger alene. Bør jeg prøve å dra med meg sambo på lang sakte distanse? 

Anonymkode: 8ddbe...728

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er helt sikker på at sambo er klar psykisk. Slike joggeturer er ikke for alle. Start med en ultraliten runde først. 

• Liker 4
Skrevet
Tøvftta skrev (8 minutter siden):

Om du er helt sikker på at sambo er klar psykisk. Slike joggeturer er ikke for alle. Start med en ultraliten runde først. 

Ja vi kan starte med 30 minutter og jobbe oss oppover.

• Liker 2
Skrevet

Blitt hekta på å skrive LSD?

Anonymkode: 4fccf...3f5

• Liker 3
Skrevet

Mener du syretripp eller jogging?

Anonymkode: 82f61...9d5

• Liker 8
Skrevet

Har gjort det med eksen min, og det var en helt magisk opplevelse. Man kommer nærmere hverandre på en helt sinnsyk måte, som om man bare smelter sammen i ett ❤️ og man vil risikere latterkramper underveis, samtidig vil man få en dypere innsikt om seg selv på godt og vondt. Men! les dere opp. Gjør research, ha det bra mentalt, atmosfæren er superviktig - gjerne tenn noen lys, gjør det koselig rundt dere. God tur!

Anonymkode: 8518c...e32

• Liker 3
Skrevet

Til lykke på reisa

Anonymkode: 2b50c...843

• Liker 1
Skrevet

Tragiske junkies

Anonymkode: c5f1e...396

• Liker 10
Skrevet

Gjerne prøv det. Men vil anbefale sopp hvis du er nybegynner. Jeg hadde en svært dårlig opplevelse på lsd. men sopp er mer «ned på jorden, og ikke like heftig. Du får syke hallusinasjoner osv men det tankekjøret på lsd er heftigere enn lsd. 

men for all del lykke til! jeg og kjøresten hadde sex på lsd, og det er det sykeste og beste følelsen jeg har hatt 

Anonymkode: 79883...562

• Liker 1
Skrevet

Han Sambo er nok med på det meste etter det jeg har fått med meg på KG.

Anonymkode: 6be45...614

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Mener du syretripp eller jogging?

Anonymkode: 82f61...9d5

Jogging.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Gjerne prøv det. Men vil anbefale sopp hvis du er nybegynner. Jeg hadde en svært dårlig opplevelse på lsd. men sopp er mer «ned på jorden, og ikke like heftig. Du får syke hallusinasjoner osv men det tankekjøret på lsd er heftigere enn lsd. 

men for all del lykke til! jeg og kjøresten hadde sex på lsd, og det er det sykeste og beste følelsen jeg har hatt 

Har hørt det samme om sex på mdma. Kjente ikke en dritt jeg? Eller jo, men ikke på langt nær som når jeg er edru. Det var bare rart, og jeg sonet ut hele tiden... 

Anonymkode: e8b47...dcc

Skrevet
Tøvftta skrev (6 timer siden):

Hva er dette? Er denne tråden tull? 😅 Lsd på joggetur? Hørtes interessant ut 🙂

Anonymkode: 6e41d...647

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tragiske junkies

Anonymkode: c5f1e...396

Ja æsjameg helt enig, på samme måte som alle som drikker alkohol er hjemløse alkiser og alle som har flax-kalender til advent er gamblingavhengige gjeldsslaver. Tragisk. Ber til Gud om at de enten skal bli frelst og syndefrie eller at de kommer til helvete 😔🙏

Anonymkode: 89507...a81

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva er dette? Er denne tråden tull? 😅 Lsd på joggetur? Hørtes interessant ut 🙂

Anonymkode: 6e41d...647

Lang Sakte Distanse type joggetur😉😉😉

Anonymkode: 89507...a81

• Liker 1
Skrevet

Som en som aldri har vært på tur før så hadde jeg vært mer komfortabel med å bli invitert på en roligere sopptur som min første tur. Er jo tiden for det nå og. Ville gjerne hatt med en veldig erfaren venn som ikke er med for å plukke også, bare sånn for å slappe mer av.

• Liker 1
Skrevet

Syns Sambo har tatt nok rusmidler i det siste, be han roe seg

Anonymkode: fd32b...e53

• Liker 3
Skrevet

Om han ønsker det, er mentalt stabil og er klar over risikoene. Jeg har selv god erfaring med LSD, men har ei venninne som utviklet psykose av det. Mulig det er lurere å prøve flein om han er usikker. Jeg hadde selv nylig en svært traumatiserende tur på flein, så sikkert litt tullete at jeg anbefaler det, men skulle du være uheldig å få en dårlig tur på LSD (som varer i opptil 12 timer) så kan jeg banne på at du angrer på at du ikke tok flein i stedet, som "bare" varer i opptil 6 timer. 

Husk også at man kan utvikle en psykisk avhengighet av alle rusmidler. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har hørt det samme om sex på mdma. Kjente ikke en dritt jeg? Eller jo, men ikke på langt nær som når jeg er edru. Det var bare rart, og jeg sonet ut hele tiden... 

Anonymkode: e8b47...dcc

Tror aldri jeg hadde klart å hatt sex på hverken LSD eller MDMA. Jeg blir SKIKKELIG kosete og kjærlighetsfull, men jeg blir absolutt ikke kåt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Eehh?Sopp er "ned på jorden"?Ja da så....

Anonymkode: 2fdb4...2b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...