Devana Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Går det ann å få kjøpt en body til kattungen min isteden for denne kragen? Veterinæren vi var hos hadde det ikke, og helvete bryter løs pga denne kragen!
Gjest Varg-Menja Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Dersom det er steriliseringssår på magen/siden du trenger den til kan du lage en selv, ved å klippe i en gammel nylonstrømpe feks. Klipp den i passe lengde og lag huller du kan tre rundt beina, slik at den holder seg på plass. Den bør selvsagt ikke være for stram, men skal sitte inntil.
minienthe Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 nylonstrømpe holder ikke da katten kan bite i mellom og få tilgang til såret (been there, done that). ta heller av kraven når dere følger med på katten så den får spist og drukket og sett den på igjen etter en liten stund
Barbie Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 Kan ikke veterinæren bestille en til deg da? Vi hadde body på jenta vår når hun ble sterilisert. Kjøpte den hos dyrlegen, og den kostet svimlende 250 kroner.
Tosca Skrevet 5. oktober 2005 #5 Skrevet 5. oktober 2005 Vi gikk på apoteket og kjøpte "elastisk tubeformet støttebandasje". Vi valgte den største størrelsen de hadde. Mine katter var ikke så veldig store, så det gikk kjempefint. Klippet ikke hull til bena heller. Den satt greit likevel.
Devana Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2005 Nå har jeg kjøpt en body til jenta mi, den ble ikke godt tatt imot med en gang, men det ordnet seg og hun er nok sjeleglad for å slippe dette røret rundt hodet Måtte sende ut samboer og kjøpe en body til fordi hannkatten vår prøvde hele tida og ta av bodyen til hunkatten, så nå tasser begge to rundt med "tvangstrøyer" Det beste er at de synes den er god å ha på
Lillesøster Skrevet 5. oktober 2005 #7 Skrevet 5. oktober 2005 Husker da gamlemor ble sterilisert. Vi kjøpte body etter at hun hadde hatt krage i et døgn og gikk i alle møblene våre. Da hun fikk på kondomdrakten gikk hun på en serdeles merkverdig måte med høye ben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå