AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Jeg er en kvinne i midten av 20-årene og venter mitt første barn, min samboer er litt eldre og har to barn fra et tidligere forhold. Han er veldig pågående og flink til å snakke for seg selv og sjarmere damer, jeg holdt lenge igjen da vi traff hverandre, men ga tilslutt etter og sa ja til å date ham. Forleden dag oppdaget jeg en melding på telefonen hans der en annen jente inviterer ham over for sex. Samtalen gikk over flere måneder. Han har vært åpen på at han har vært jenter utro før, men aldri ville være meg utro fordi jeg er den store kjærligheten hans. Nå er han allikevel falt tilbake i samme mønster, og jeg venter vårt barn. Først slo det pusten ut av meg, deretter konfronterte jeg ham med det, han innrømmet alt, og falt på kne og sa at alt var slutt. Jeg bor nå hos foreldrene mine, men kan ikke bli der for alltid, jeg elsker ham fortsatt, og hadde alltid tenkt at det skulle være oss resten av livet. Jeg vil ikke være singel, men kan heller ikke leve sammen med en mann som er utro. Jeg sover dårlig om natten, får ikke fokusert på å holde meg i form og treffe andre. Jeg har sist snakket med ham da jeg flyttet ut. Han har i etterkant sendt meg fler talemeldinger med kysse emoji der han blant annet sier unnskyld, at han er lei av presset fra eksen med barn, er utfordret på jobben, at det er helt slutt mellom ham og elskerinnen hans. Jeg har ikke besvart dem. Jeg føler meg så såret og sviktet. Jeg vet ikke hva jeg skal stille, jeg vet at jeg innerst inne fortsatt elsker ham, det er sårt, men jeg kan jo ikke forlate en mann jeg fortsatt elsker…. Anonymkode: 34733...042
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #2 Skrevet 27. oktober 2021 Du kan forlate en mann du elsker og du kan bli hos en mann som er utro - hvis du går får det helt fint med deg til slutt hvis du blir må du på et tidspunkt tilgi ham. Tror du det går? Anonymkode: b10a8...0bb 9
robot91 Skrevet 27. oktober 2021 #3 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan forlate en mann du elsker og du kan bli hos en mann som er utro - hvis du går får det helt fint med deg til slutt hvis du blir må du på et tidspunkt tilgi ham. Tror du det går? Anonymkode: b10a8...0bb 😂
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #4 Skrevet 27. oktober 2021 Hvor langt er du på vei? Jeg vet med meg selv at jeg aldri hadde stolt på han igjen, hvertfall når dette er ett mønster han har. Det kommer nok til å skje igjen hvis du går tilbake. Anonymkode: 77005...2e9 14
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #5 Skrevet 27. oktober 2021 robot91 skrev (1 minutt siden): 😂 Faktum er at mange blir etter utroskap - men det krever enormt mye jobb å bygge opp igjen tillit - og han må faktisk åpne seg om hvorfor han var utro i utgangspunktet - er det noe han faktisk har vært misfornøyd med som han enten ikke har sagt eller uttrykt på noe vis eller er han avhengig av the thrill av å ha en affære Anonymkode: b10a8...0bb 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #6 Skrevet 27. oktober 2021 Hadde aldri klart å leve med en sånn mann etter noe sånnt! Han har vært utro før og nå som du er gravid= han kommer garantert være utro igjen. Handlinger foran ord! Ta vare på deg selv og barnet💞 Anonymkode: 2ec61...73c 11
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #7 Skrevet 27. oktober 2021 Altså... Det går an å komme over utroskap om man jobber hardt. Men det er vanligvis dersom det er et engangstilfelle. Han her er jo notorisk utro! 😕 Hvis han ikke klarer å være trofast mot sin store kjærlighet engang, da er det neppe særlig med forbedringspotensial. Huff, veldig kjipt men hadde aldri stolt på at han igjen. Anonymkode: 973e9...9fe 12
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #8 Skrevet 27. oktober 2021 Selv om det gjør vondt så står du på ditt og skaper en fremtid for deg selv og barnet ditt -På egen hånd. Dersom du tilgir utroskap nå; Hva får deg til å tro at han ikke kommer til å gjøre det igjen? Anonymkode: dea0d...1d4 7
Luckie Skrevet 27. oktober 2021 #9 Skrevet 27. oktober 2021 Alle unnskyldningene hans vitner om at han kommer til å være utro igjen når ting butter litt imot. Tar du han tilbake, så kommer han til å være utro igjen, for han tenker at han bare kan legge skylden på alt annet for utroskapen. 11
Frisk Skrevet 27. oktober 2021 #10 Skrevet 27. oktober 2021 Du skriver at du elsker han, men elsker han deg? I handling har han vist at han ikke gjør det. Du fortjener så mye bedre! Skap en god og stabil framtid for deg og barnet, så treffer du nok etterhvert en som virkelig elsker deg. ❤️ 9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #11 Skrevet 27. oktober 2021 Luckie skrev (10 minutter siden): Alle unnskyldningene hans vitner om at han kommer til å være utro igjen når ting butter litt imot. Tar du han tilbake, så kommer han til å være utro igjen, for han tenker at han bare kan legge skylden på alt annet for utroskapen. Akkurat! "Det var ikke min feil egentlig!" Hva blir unnskyldningen neste gang? Trøtt og sliten fordi babyen sov dårlig en periode, trengte en boost? Det er stadig slitsomme ting som dukker opp her i livet. Anonymkode: 973e9...9fe 10
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #12 Skrevet 27. oktober 2021 Her synes jeg kun du skal gå tilbake dersom du er sikker på at du faktisk kan klare å leve i usikkerheten. Han har vist at det er et mønster, og han har vist at han kan gjøre det mot deg nå som ting fremdeles er bra. Hva med når den mest slitsomme småbarnstiden slår inn for fullt, og han føler at du ikke har overskudd til å ha sex med han? Eller når dere om X antall år går gjennom en hard periode i ekteskapet? Kan du klare å stole på han da? Personlig hadde jeg vært lykkeligere ved å elske ham fra avstand, uten å være sammen med han. Anonymkode: 3127f...844 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #13 Skrevet 27. oktober 2021 Når man blir mor elsker man barnet sitt over alt. Derfor kommer det til å gå bra å kun være dere to. Det er ikke bra for barnet at mor er ulykkelig fordi at far horer rundt. Kvinn deg opp og gjør det beste for deg og barnet! Anonymkode: 46315...252 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #14 Skrevet 27. oktober 2021 Beklager men jeg må bare spørre. Hvorfor er sånne menn mer tiltalende å være med men ikke en som er jomfru og aldri kommer til å være utro fordi jenter ikke spør han om sex? Anonymkode: 45fda...c64 2
Gjest ElMona Skrevet 27. oktober 2021 #15 Skrevet 27. oktober 2021 2 hours ago, Luckie said: Alle unnskyldningene hans vitner om at han kommer til å være utro igjen når ting butter litt imot. Tar du han tilbake, så kommer han til å være utro igjen, for han tenker at han bare kan legge skylden på alt annet for utroskapen. Ja ikke sant? Hva med når ungen er født og det blir lite søvn og mye mas, og TS kanskje ikke vil kunne ha sex på en stund...da blir DET en unnskyldning til å være utro...
Gjest ElMona Skrevet 27. oktober 2021 #16 Skrevet 27. oktober 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Beklager men jeg må bare spørre. Hvorfor er sånne menn mer tiltalende å være med men ikke en som er jomfru og aldri kommer til å være utro fordi jenter ikke spør han om sex? Anonymkode: 45fda...c64 Tror du menn er utro fordi damer spør de om sex?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #17 Skrevet 27. oktober 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Beklager men jeg må bare spørre. Hvorfor er sånne menn mer tiltalende å være med men ikke en som er jomfru og aldri kommer til å være utro fordi jenter ikke spør han om sex? Anonymkode: 45fda...c64 Denne tråden var ment for å søke råd og ikke hjelpe deg med dine utfordringer på damefronten. Jeg er knust av løgner og bedrag, og kan ikke ta stilling til hvorfor jenter ikke anser deg som kjærestemateriale. Beklager TS Anonymkode: 34733...042 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #18 Skrevet 27. oktober 2021 Han kommer garantert til å gjøre det igjen. Men er det egentlig så farlig da? Vi tenker automatisk at utroskap er galt, men kan du snu tankene dine? Jeg har gjort det, jeg syns ikke det er så ille. Vi lever bare en gang. Jeg syns flere burde kose seg. Jeg gjør det. Anonymkode: e650d...542 3
Tone83 Skrevet 27. oktober 2021 #19 Skrevet 27. oktober 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: Beklager men jeg må bare spørre. Hvorfor er sånne menn mer tiltalende å være med men ikke en som er jomfru og aldri kommer til å være utro fordi jenter ikke spør han om sex? Anonymkode: 45fda...c64 man vet ikke på forhånd at personen kommer til å være utro, men man vet på forhånd hvis man ikke er tiltrukket av den andre du snakker om.. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #20 Skrevet 27. oktober 2021 Dette har jeg selv opplevd. Jeg var gravid og oppdaget at han hadde vært utro, både lenge og mye. Han hadde lignende unnskyldninger som din. Jeg var dum og ga han flere sjanser, det skulle jeg i dag ønske at jeg ikke hadde gjort. Han fortsatte selvfølgelig, og unnskyldningene ble bare tåleligere og tåpeligere. Det var ting som at han hadde vært ensom fordi jeg var syk, han trengte noen å snakke med, han visste ikke hvorfor osv osv. Jeg tror jeg har fått servert de fleste unnskyldninger. Jeg vet at du har det vondt nå, og ingen kan fortelle deg hva du skal gjøre, men jeg har dessverre ingen tro på at slike menn forandrer seg. Han har vært utro flere ganger før deg, han har vært utro mot deg mens du er gravid med barnet hans. Hva skal liksom til for at han skal klare å være trofast? Han klarer det ikke, og det er ikke din feil. Anonymkode: 1bde4...1d8 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå