AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Jeg har prøvd analsex med andre partnere tidligere, og har pga dårlig erfaring sagt nei. Nå har jeg ny mann, og han spurte enda en gang pent om analsex fordi jeg hadde... Sa faktisk ja, for jeg hadde lyst til å prøve med ham. Kommunikasjonen var utrolig god, og det ble faktisk ganske godt. Satser på analsex i fremtiden da jeg har... Selv om han gleda seg til jeg ble ferdig hehe Anonymkode: 7f2ae...765 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #2 Skrevet 27. oktober 2021 God kommunikasjon er helt avgjørende. Viktig å ta det med ro og være tålmodig. Og ja helt sant, analsex kan være utrolig deilig med den rette. Anonymkode: ed7d1...819 3
flusa Skrevet 27. oktober 2021 #3 Skrevet 27. oktober 2021 Ooog,veldig viktig å bruke gooood tid på oppvarming i forkant.. DA er det ganske deilig,ja😁 1
AnonymBruker 42 Skrevet 27. oktober 2021 #4 Skrevet 27. oktober 2021 (endret) Jøss! Så det er nesten som sex generelt da, mao 🤔 Kem skulle tru... Spiller ingen rolle om det er "med den rette" om man ikke er det selv. Rumpesex er ikke for alle... Sånn er det bare. Det høres jo ikke akkurat ut som du synes det var helt toppers selv heller, TS. "Faktisk ganske godt" er vel sjeldent ganske/faktisk/egentlig ikke sånn man pleier å beskriver ting man synes er bestest... ÅÅååååhhh Stine-Line, idag hadde vi faktisk ganske god sex, altså Endret 27. oktober 2021 av Beeblebrox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå