AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Dere som skriver om at dere kjenner smerter nederst i magen og/ellet ut mot sidene nederst i magen i DPO-land - hvordan føles disse? Er selv 8 eller 9 DPO nå, og har i et par dager kjent "noe" nederst i magen. Kan ikke kalle det smerte egentlig, det er slik at jeg et par ganger har tenkt at det føles litt som når man er sulten, men at jeg jo ikke er sulten fordi jeg nylig har spist. Elendig forklart sikkert. Jeg lurer bare på om noen kan beskrive hvordan dere har følt dere nederst i magen i DPO-land dere som fikk positiv test i den prøveperioden. Anonymkode: 8468e...66a
Gjest 123 eller noe Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 Det eneste jeg kjente før jeg var flere uker på vei, var vel 8dpo eller noe, så nøys jeg mens jeg satt skjevt i sofaen, og kjente noe som minnet om ligamentsmerter, altså et lynende stikk i livmor. Jeg avfeide det som bare tilfeldig, for nå hadde jeg kjent alt mulig rart før IKM i flere måneder, men det ble likevel positiv test. Om det var tilfeldig eller ikke vet jeg ikke, men har ikke kjent noe sånt ellers før.
Firtina Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg fikk også den stikkende ligamentsmerten i lysken da jeg var gravid for 7 år siden. Det var bare et lite stikk/strekk som varte et par sekunder. Jeg visste ikke at jeg kunne være gravid, men husker jeg tenkte på at oi... kaaaanskje?
Miss_pancake Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 Føler sånne ligamentsmerter hver syklus - uten å vere gravid. Spesielt i DPO tiden, då kan det virkelig slå til om jeg beveger meg skjevt eller nyser. Så går det over til kramper når jeg får mensen, og holder på frem til eggløsning nærmer seg. Aldri noe fred å få i alle fall 😆 Har sluttet å tolke for det var bare å bli helt surrete av 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 9 hours ago, Miss_pancake said: Føler sånne ligamentsmerter hver syklus - uten å vere gravid. Spesielt i DPO tiden, då kan det virkelig slå til om jeg beveger meg skjevt eller nyser. Så går det over til kramper når jeg får mensen, og holder på frem til eggløsning nærmer seg. Aldri noe fred å få i alle fall 😆 Har sluttet å tolke for det var bare å bli helt surrete av Akkurat det samme her! De første syklusene ble jeg håpefull når jeg kjente det der. Nå legger jeg ingen vekt på noe som helst av DPO symptomer. Ikke tidligtester jeg heller. Her er kun fravær av TR gyldig grunnlag for håp. Anonymkode: 6730f...212 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå