Gjest cecilia Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Ærlig talt. Jeg har ikke kommet lengre enn til side 32, og allerede kjenner jeg en stigende kvalme. Noen som har lest den, og i det heletatt klart og fullført den? Litt morsom er den jo innimellom. Men uansett...KVALM!
Gjest seroxata Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 ja, jeg har lest den for ei god stund siden! hehe.. den er noe snål, skal innrømmes, og jeg var egentlig på nippet til å legge den fram meg et par ganger, men klarte ikke, hehe..
tøydukke Anna Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Rimelig spesiell bok ja.. Og jeg begynte å undre meg litt når det var snakk om å lage film av den.. :klø: Anders Baasmo Christensen skulle spille hovedrollen, men filmen har blitt utsatt tror jeg..
LilleBille Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg gjorde et alvorlig forsøk for en stund siden - men ga opp etter 20-30 sider, og er rimelig sikker på at jeg ikke ville gått på kino for å se en evt. film. Boken ble anbefalt varmt i bokhandelen - noe jeg ikke forstår. Det er ikke ofte jeg gir meg midt i en bok - har vel bare gitt opp et par ganger tidligere - men denne orket jeg ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #5 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har lest den og fullført den, men mer ut av trass enn at jeg syntes den var verdt å lese.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #6 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har lest hele for en gd stund siden. Holdt på å legge den fra meg på begynnelsen (første par-tre kapitlene eller så) fordi jeg syns det ble vel mye pikk og kuk og ronking - mer enn jeg fant underholdene, ble litt kvalm. Men jeg syns den tok seg opp etterhvert - ble litt handling i motsetning til begynnelsen og syntes til slutt det var en grei bok.
Donnie Darko Skrevet 5. oktober 2005 #7 Skrevet 5. oktober 2005 Syns den var utrolig bra og morsom. Har lest den to ganger.
Gjest Very Victoria Skrevet 5. oktober 2005 #8 Skrevet 5. oktober 2005 Syns den var utrolig bra og morsom. Har lest den to ganger. ← Jeg syntes den var morsom, husker vi hadde venninnekveld hvor vi bedrev litt høytlesning av den boka
Gjest 1111 Skrevet 5. oktober 2005 #10 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg syns den var bra, jeg. Kvalmende, ja, men den satte i alle fall i gang noe i topplokket.
Ciara Skrevet 6. oktober 2005 #11 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg så litt forbi de ekle detaljene, og da likte jeg den ganske godt. Den sier jo mye om ensomhet. Rino ønsker jo bare å finne en han elsker, han også. Slik sett syntes jeg den var tankevekkende.
Gjest cecilia Skrevet 6. oktober 2005 #12 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg så litt forbi de ekle detaljene, og da likte jeg den ganske godt. Den sier jo mye om ensomhet. Rino ønsker jo bare å finne en han elsker, han også. Slik sett syntes jeg den var tankevekkende. ← Jepps, enig. En ganske fin bok egentlig. Men veldig vanskelig å overse alle disse ekle detaljene da
Gjest Hope - ikke pålogga Skrevet 6. oktober 2005 #14 Skrevet 6. oktober 2005 Har ikke lest den, men har lest en annen bok "Macht und Rebel". I samme gata. Jeg lo så jeg grein av den. Utdrag finner du her Liker sånne bøker, jeg. Jeg ler så godt av formuleringer og slikt. Det er så upolitisk korrekt, og beskriver en del ting jeg godt kan tenke, men aldri sier. Kanskje jeg er slem, men da er det godt å lese bøker som gir meg lov til å le av andres miserable hverdag. Det er tross alt bare litteratur.
*Heidi* Skrevet 6. oktober 2005 #15 Skrevet 6. oktober 2005 Hva handler den om? ← Henger meg på her jeg, hva handler den om`?
Champagnepiken Skrevet 6. oktober 2005 #16 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg syns den var bra, jeg. Kvalmende, ja, men den satte i alle fall i gang noe i topplokket. ← Slenger meg på denne, jeg. Helt enig.
Gjest seroxata Skrevet 6. oktober 2005 #17 Skrevet 6. oktober 2005 hehe, film?? det må jo bli litt av noen sexscener da :D
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #18 Skrevet 6. oktober 2005 Denne boken ble jeg veldig utfordret av, for å si det sånn. Noen ganger var det så ekkelt at jeg hadde lyst til å legge den fra meg, men jeg kom meg igjennom den.
Ciara Skrevet 7. oktober 2005 #19 Skrevet 7. oktober 2005 Hope: Macht und rebel syntes jeg var way over the top. Herregud, den boka er galskap Derimot lo jeg meg skakk av Cocka Hola Company, det tror jeg må være den morsomste norske boka som noen gang er utgitt. Nå tror jeg jeg må lese den om igjen
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #20 Skrevet 7. oktober 2005 Denne boken ble jeg veldig utfordret av, for å si det sånn. Noen ganger var det så ekkelt at jeg hadde lyst til å legge den fra meg, men jeg kom meg igjennom den. ← Det er egentlig en ganske treffende beskrivelse for mine følelser om denne boka og når jeg tenker meg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå