Gå til innhold

Kvinner rundt 40: Hvor handler dere klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker hverdagsklær. Jeg har de siste åra handlet veldig lite klær til meg selv. Nå er det på tide å fornye seg litt, men vet ikke hva jeg skal kjøpe og hvilken stil jeg har..... Trenger litt tips🙂

Anonymkode: 57428...bab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler mest på nettet: Boozt, Cavour, Etsy, innimellom Miinto. 

Jeg har ikke nødvendigvis noen favorittmerker, men jeg har flere plagg av Max Mara Weekend, Cavour, Samsøe Samsøe, Iben (ganske tilfeldig, for jeg er ikke særlig glad i Iben-stilen generelt), Kashmina, DAY Birger et Mikkelsen og Wood Wood. Innen undertøy og baseplagg er Rosemunde, Lady Avenue, Change, Gai+Lisva, Falke og Wolford gjengangere. Chie Mihara er det eneste skomerket jeg har mer enn ett par fra.

Anonymkode: a71d7...171

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner jeg er skikkelig kjedelig (og sikkert typisk kjerring), men jeg handler litt på nett og litt i butikker; Kappahl, Risøe, Cubus (mest basics), ellos, bonprix, emp-shop, koko norway og av og til fra zalando.

Anonymkode: 4c13c...b83

• Liker 3
Skrevet

Det siste hverdagsplagget jeg kjøpte var på Nudie (jeans). Ellers er det lenge siden sist jeg kjøpte klær. Handlet vel på Oasis tror jeg. 

Anonymkode: 290b2...afc

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Cubus, Zalando og Black Milk. Stort sett de 3 som går igjen. 

Skrevet

Jeg trenger også tips. Jeg har nettopp blitt 37, men føler meg som 40 😅 Har nesten ikke tid til å kjøpe klær da jeg jobber 100% med pendlervei og har barn 60%. Tips tas i mot med takk. Jeg har sikkert fått kjerringstil allerede 😳 Men har fortsatt langt hår 😄

Anonymkode: 2970c...3c5

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Flere steder, blant annet hos Zalando, Floyd, HM, Cubus, XXL, B-young, og Gina Tricot. 

Skrevet

Zavanna, Floyd og Spar kjøp.

Skrevet

H&M

Anonymkode: b6696...e79

• Liker 1
Skrevet

Zalando, Boozt. Companys og så noen butikker som ikke er kjede.

Går mest i Inwear, MbyM, Part Two osv. Litt Tiger of Sweden og Filippa K, B Bazar etc. Noen få ganger Selected Femme. Med andre ord medium prisklasse. Undertøy på Change, sko i vanlige skobutikker (men i skinn).

Synes moten nå er ganske ubrukelig, så har ikke så mye nytt i skapet. 

Anonymkode: d8cab...649

• Liker 3
Skrevet

Bestiller for det meste på nett, men liker gensere/ cardigans fra moss copenhagen, gestuz. Kjøper gjerne klær fra nettbutikkene til Zara, mango, zalando boozt, suserisivet og villoid. Second female har også en del fine klær. 

Anonymkode: 7730d...631

Skrevet

Stort sett Zalando, boozt og Høyer, også noe på Ferner Jacobsen og Bikbok 

Anonymkode: 3c836...433

Skrevet

Cellbes, Ellos og Sparkjøp.

Anonymkode: 13746...605

Skrevet (endret)

Zalando, av og til Asos, bruktbutikker, Finn, Tise, Etsy og for diverse nerdegreier så kjøper jeg på Truffleshuffle og Emp.

Av og til fysiske butikker som Hm, Cubus, Lindex osv, men ofte er utvalget og fargene så dørgende kjedelig eller stygt at jeg snur kjapt i døra.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
Skrevet

Jeg finner ofte noe jeg liker på Companys  og Selected femme.

Kjøper også en del på nett. Liker merker som Part Two, Inwear og Calvin Klein. 

Anonymkode: 00855...386

Skrevet

Det er helt tilfeldig, men tipper jeg har mest fra floyd. 

• Liker 2
Skrevet

Monki, Arket, Junkyard, NA-KD. Er 45.

Anonymkode: a9b28...78e

Skrevet

Kjøper det meste hos Zara. Er 44 år. 

Anonymkode: 1e9d5...700

Skrevet

Alt fra jeans hos Carlings. Vic og Match, basis fra Zara. Småbutikker med merker som selected femme, Moss copenhagen, ricco vero. 

Anonymkode: 4605f...ff8

• Liker 3
Skrevet

Floyd og b-young.

Anonymkode: 4f97c...1fd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...