Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt råmelk siden jeg ble gravid. Men nå er melka altså helt gul! Er ikke det litt tidlig? 

Anonymkode: 9814c...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig :)

Anonymkode: 359e3...364

Skrevet

Helt vanlig! Anbefaler å sørge for at det er bittelitt produksjon når fødselen nærmer seg ved å stimulere litt. Helt etter uke 37, for da vil du ha litt melk til barnet som fødes og du slipper en hysterisk sulten unge som venter på melkeproduksjonen. 

Dette er hvertfall et tips jeg skulle ønske noen delte med meg før fødsel, for de første 2-3 dagene var forferdelige uten melk i puppene og uten at jordmødrene ville gi erstatning. Så vi var oppe hele natta  i flere dager med en unge som gråt, gråt og gråt.

Anonymkode: 10089...059

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Helt vanlig! Anbefaler å sørge for at det er bittelitt produksjon når fødselen nærmer seg ved å stimulere litt. Helt etter uke 37, for da vil du ha litt melk til barnet som fødes og du slipper en hysterisk sulten unge som venter på melkeproduksjonen. 

Dette er hvertfall et tips jeg skulle ønske noen delte med meg før fødsel, for de første 2-3 dagene var forferdelige uten melk i puppene og uten at jordmødrene ville gi erstatning. Så vi var oppe hele natta  i flere dager med en unge som gråt, gråt og gråt.

Anonymkode: 10089...059

Takk for tips! Heldigvis har jeg to barn bak meg, og har hatt overproduksjon siden dag en😅 med første kunne jeg pumpe melk før han kom til verden. Så jeg håper på samme regle nå!

Anonymkode: 9814c...3e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...