AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Skal starte på mysimba når apotekene får det inn igjen. Noen som har brukt dette og vil dele erfaring? Anonymkode: b976c...000
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #2 Skrevet 27. oktober 2021 Det er maaaaaaaange tråder om dette. Jeg har gått på mysimba i 5 mnd. Det er først den siste mnd jeg har hatt effekt av det. Jeg har gått ned 4 kilo på to mnd. Jeg gikk pp full dose, men har mer effekt av 1+ 2 Anonymkode: 84541...796
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 Er apotekene utsolgt for Mysimba igjen? Hentet akkurat ut for 3 måneder her om dagen, og da spurte jeg om det var slutt på leveringsproblemene, og de sa ja. Brukte apotek1 Anonymkode: fe202...9af
Titania Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er apotekene utsolgt for Mysimba igjen? Hentet akkurat ut for 3 måneder her om dagen, og da spurte jeg om det var slutt på leveringsproblemene, og de sa ja. Brukte apotek1 Anonymkode: fe202...9af Jeg må snart hente ut mer, og ser alle apotekene rundt her er tomme... 1
jeg og deg Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 Ville ikke brukt det. Gikk på mysimba en god stund og mistet litt kilo. Gikk de opp igjen når jeg sluttet. Er en gruppe på fb for de som bruker mysimba
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #6 Skrevet 28. oktober 2021 Tomt med mysimba frem til uke 44 Anonymkode: 84541...796
Kendra1985 Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 Noen her som ble veldig kvalm? Jeg begynte for en måned siden, men har bare trappet opp til 1 på morgen og 1 på kveld. Nå er jeg i dårlig form og mistenker disse pillene. Er utrolig kvalm og har vondt i hodet. Verker i kroppen og. Noen som ble slik av de? Vurderer å slutte for å se om det er grunnen.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 Jeg gikk på Mysimba i 6 uker. Funker bra men er HELT VILLE bivirkninger. Ikke verdt det i det hele tatt. Anonymkode: ef47b...1e8
Kendra1985 Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 Ja jeg tenker at det her går ikke. Jeg orker jo ikke jobbe, er jo helt ødelagt. Passer jo veldig fint nå inn mot jula 🙄 Trappet du ned mye? Jeg tar jo bare en morgen og en kveld. Lurer på om jeg bare skal kutte
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #10 Skrevet 21. desember 2021 Kendra1985 skrev (14 timer siden): Ja jeg tenker at det her går ikke. Jeg orker jo ikke jobbe, er jo helt ødelagt. Passer jo veldig fint nå inn mot jula 🙄 Trappet du ned mye? Jeg tar jo bare en morgen og en kveld. Lurer på om jeg bare skal kutte Tar du dem sammen med mat? Jeg fikk en enorm kvalme om jeg ikke gjorde det. Jeg måtte slutte på grunn av magesmerter, fikk forstoppelse på bare 1 tablett per dag så det ble helt umulig å bruke dem. Kjipt, for de fungerte bra. Men opplevde at magen vennet seg til mindre mat etter en periode på Mysimba, så jeg blir mett fortere nå også, uten tablettene. Anonymkode: b8aa5...7fd
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #11 Skrevet 21. desember 2021 Gått på de siden august. Gått ned 17 kg uten bivirkninger 😊 Må regne med at apoteket er tomme så har gått uten i tre uker på det meste. Klarte fint å fortsette vektnedgangen. For meg fungerer de veldig bra 😊 Anonymkode: f2a3a...82a 1
Kendra1985 Skrevet 21. desember 2021 #12 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tar du dem sammen med mat? Jeg fikk en enorm kvalme om jeg ikke gjorde det. Jeg måtte slutte på grunn av magesmerter, fikk forstoppelse på bare 1 tablett per dag så det ble helt umulig å bruke dem. Kjipt, for de fungerte bra. Men opplevde at magen vennet seg til mindre mat etter en periode på Mysimba, så jeg blir mett fortere nå også, uten tablettene. Anonymkode: b8aa5...7fd Nei det har jeg ikke tenkt på faktisk, men kanskje ikke dumt å ta de med mat. Jeg slutter med de nå. Orker ikke juletider sånn her 😅 Har også blitt vandt til å spise mindre. Så det er jo positiv. Så begynner jeg eventuelt med de på nyåret. Veier ikke så veldig mye, veier 79 kilo. Har gått ned fra 82-83 ca for 1 mnd siden. Men så har jeg trent mellom 3 og 4 dager i uka hele perioden også.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #13 Skrevet 21. desember 2021 Kendra1985 skrev (1 time siden): Nei det har jeg ikke tenkt på faktisk, men kanskje ikke dumt å ta de med mat. Jeg slutter med de nå. Orker ikke juletider sånn her 😅 Har også blitt vandt til å spise mindre. Så det er jo positiv. Så begynner jeg eventuelt med de på nyåret. Veier ikke så veldig mye, veier 79 kilo. Har gått ned fra 82-83 ca for 1 mnd siden. Men så har jeg trent mellom 3 og 4 dager i uka hele perioden også. De skal faktisk helst tas med mat, så det kan godt være det da ja 😊 Anonymkode: b8aa5...7fd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå