AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Har ringt en del "klarsynte", men har bare følt meg svindlet. Er det noen som har kommet over noen som har synske evner og kan det de driver med? Anonymkode: 6b108...f30
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #2 Skrevet 27. oktober 2021 Hei, vær påpasselig. Har ringt flere men føler dem ofte sier ting for å trekke penger. Synes da Coach for your dreams/ skytsengelen(på facebook) virket veldig flink og presis. På tiden nå og tiden son var. Anonymkode: 23882...ca6
detteermittnavn Skrevet 27. oktober 2021 #3 Skrevet 27. oktober 2021 Dere føler dere begge svindlet, men insisterer fortsatt på at "klarsynte" finnes? 9
Polyester Skrevet 27. oktober 2021 #4 Skrevet 27. oktober 2021 De spåkonene som annonser med hotlines og innringing for 20 eller 50kr minuttet eller hva det er kan umulig være ute etter å hjelpe noen. Da hadde de ikke vært så kyniske og grådige
Gjest Lawyam Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Du tror de klarsynte på teletorget har valgt prisene og får alt, du? Endret 28. oktober 2021 av Lawyam
Kardinal Skrevet 28. oktober 2021 #6 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg kjenner til en lokal som ikke tar betalt og som har truffet nokså bra. Eller kommer faktisk på en til, men hun tar betaling. Sist var det 500 for ca 1 time. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #7 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg har hørt at Evy Heitmann skal være flink. Aldri vært i kontakt med klarsynte selv da. Anonymkode: 1c33e...4d2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #8 Skrevet 28. oktober 2021 Kardinal skrev (10 timer siden): Jeg kjenner til en lokal som ikke tar betalt og som har truffet nokså bra. Eller kommer faktisk på en til, men hun tar betaling. Sist var det 500 for ca 1 time. Det er jo de som ikke tar betaling man skulle truffet på, men det er jo nermest umulig å finne de. Anonymkode: 6b108...f30
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #9 Skrevet 8. november 2021 På hvilken måte har du følt deg svindlet? Ingen klarsynte kan vite alt. Alt i fremtiden er ikke forutbestemt, men fremtiden skapes ut fra valg du tar. En god klarsynt kan se utfallet av det valget du velger. Anonymkode: ce328...499
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #10 Skrevet 8. november 2021 Polyester skrev (På 28.10.2021 den 0.25): De spåkonene som annonser med hotlines og innringing for 20 eller 50kr minuttet eller hva det er kan umulig være ute etter å hjelpe noen. Da hadde de ikke vært så kyniske og grådige De som jobber med dette her skal også betale husleie, strøm og andre regninger. De skal også kjøpe seg mat og ting og tang. De utfører en tjeneste og selvfølgelig skal de få betalt. Om du bestiller time hos en psykolog eller andre som utfører tjenester for deg så forventer du vel ikke å få det gratis? Har faktisk aldri hørt om noen som blir hjulpet av psykologer ... ingen som klager på at man må betale tusenvis av kroner til dem over flere år og allikevel ikke føler seg bedre. Til TS: Jeg vet ikke om noen klarsynte som kan hjelpe alle, det finnes mange som svindler også og mange som tror de hjelper men ikke har peiling. Det beste hadde nok vært å la være å ringe, du taper bare masse penger og blir uansett aldri fornøyd fordi du ringer til først en, så må du ringe en annen for å høre om den sier det samme.. og så må du ringe en tredje bare for å sjekke og så har de forskjellige svar så du ringer enda en for å sjekke... og sånn går no dagan. Anonymkode: 2452c...ece
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #11 Skrevet 8. november 2021 Hvis de hadde fantes, så hadde de ringt til dere ved behov. Anonymkode: 8c35d...45b 3
Gjest Lawyam Skrevet 8. november 2021 #12 Skrevet 8. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): På hvilken måte har du følt deg svindlet? Ingen klarsynte kan vite alt. Alt i fremtiden er ikke forutbestemt, men fremtiden skapes ut fra valg du tar. En god klarsynt kan se utfallet av det valget du velger. Anonymkode: ce328...499 Hvis noen ringer klarsynte så vet de at de ringer til en slik tjeneste. De får opplyst pris og velger om de vil slå nummeret og når de vil avslutte. De seriøse firmaene tar ikke inn alle som søker og forlanger organisasjonsnummer. De deler ikke linjer med andre slik at skattemyndigheter har full kontroll. De betaler skatt og de betaler moms. De har regnskapsutgifter. De svindler ingen og de har taushetsplikt. Har de jobbet lenge har de også mye erfaring. Hvis de ikke jobber på teletorg vet ingen hvor mye erfaring noen har., men det er en enkel sak å sjekke om du får regning og om moms er spesifisert eller om det kanskje bare går rett i lommen. Det forteller mye om erfaring og at skattemyndighetene kanskje ikke vet om inntekten. Det er svindel hvis de ikke vet. Det er også svindel å medvirke til det. E. Lian har lang fartstid og erfaring og er ikke en svindler. Endret 8. november 2021 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #13 Skrevet 8. november 2021 Selvfølgelig blir du svindlet, er noen som tror at kriteriene for å bli ansatt hos disse teletorgtjenestene er at man kan bevise at man har "evner" før man får jobben?. Kriteriene er et man er gode til å snakke og holde samtalen i gang så lenge som mulig. Såkalte "synske" som tar betalt er svindlere, i beste fall så kan dette sees på som underholdning og ikke noe man må ta seriøst. Anonymkode: 5e918...af5 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #14 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selvfølgelig blir du svindlet, er noen som tror at kriteriene for å bli ansatt hos disse teletorgtjenestene er at man kan bevise at man har "evner" før man får jobben?. Kriteriene er et man er gode til å snakke og holde samtalen i gang så lenge som mulig. Såkalte "synske" som tar betalt er svindlere, i beste fall så kan dette sees på som underholdning og ikke noe man må ta seriøst. Anonymkode: 5e918...af5 Feil. Jeg jobber på telefon. Jeg fikk prøvetid på én måned, og får jeg klager må jeg prate med sjefen for firmaet. Det er heller ikke noe krav om å holde samtalen gående lenge. Jeg lar kundene styre samtalen og svarer kun på det de spør om. Derfor kan noen samtaler være så lite som 3 minutter. Anonymkode: ce328...499
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå