AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Del Skrevet 27. oktober 2021 Jeg er glad i kraftige olivenoljer og opptatt av at de skal være av høy kvalitet, og kjøper aldri på dagligvarebutikken. Jacobs utvalgte er gjerne litt bedre kvalitet enn en del av de andre? Noen som har smakt den fra italia? Hvor kraftig er den? Er den fruktig på smak eller mer gressaktig? Jeg foretrekker som sagt de kraftige, gressaktige/urtepregede Anonymkode: 95dbd...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #2 Del Skrevet 27. oktober 2021 Jeg mener jeg har hatt Jacobs utvalgte her, men husker veldig lite av hvordan den smakte. Og bare det er jo et dårlig tegn i seg selv. Jeg mener å huske den var temmelig midt på treet. Ikke en dårlig olje, men ganske uinteressant. Jeg har dessverre inntrykk av at det er en klar sammenheng mellom pris og kvalitet på olivenolje. Det er sjelden jeg synes noe fra Jacobs utvalgte er for billig, men akkurat her er jeg fristet til å mene det. 😂 Anonymkode: 2f8f2...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Del Skrevet 20. januar 2022 Flere som har prøvd? Anonymkode: 95dbd...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå