Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god fastlege i Fredrikstad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gravid i uke 18. jeg har vært ganske dårlig i mitt svangerskap, hatt mye kvalme og oppkast, og slitt med bronkitt. Har vært veldig sliten og sover dårlig om nettene. Jeg har vært veldig fornøyd med jordmor som jeg føler har sett meg og mine behov, men dessverre ikke fastlegen jeg har nå. Føler meg verken sett, hørt eller trodd. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor. Jeg har vært sykemeldt, og har nå vært delvis sykemeldt og jobbet litt hjemmefra. Jeg har en ganske stressende jobb.

Jeg er typen som dessverre litt blir stresset, sover dårlig pga det. Har tidligere hatt angst og depresjon. Føler heller ikke at legen jeg nå har tar psykiske problemer på alvor. Jeg er en person som står på i jobben, litt «flink pike» syndrom, og føler at jeg alltid har stått på. Ikke vært mye syk. Når jeg nå virkelig har det vanskelig, er det veldig vondt og da bli møtt av en nedlatende og arrogant holdning.

Jeg lurer dermed på er om det er noen som vet om en god fastlege i Fredrikstad? Helst en som forstår mer av graviditet og som ikke er opptatt av å si at «graviditet ikke er en sykdom» og at man helst ble klare å jobbe i 100% fram til uke 37, som fastlegen min er opptatt av å si. Jeg orker rett og slett ikke mer! Gråt sist gang jeg hadde vært der. Vet noen om en god fastlege i Fredrikstad?? Håper noen kan hjelpe :) 

Skrevet

Huff ja, vet det. Alle fastleger har stappfulle lister i Fredrikstad, men tenkte å sette meg på venteliste hos noen da.. før eller senere blir de jo kanskje ledige.. Men kan nok sikkert ta tid da ja, siden det er fastlegekrise. Plagsomme greier!

Skrevet

Ikke i Fredrikstad, men.. Iryna wang (?) på torget legesenter i Sarpsborg er veldig god med gravide damer! 

Anonymkode: f4098...58a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...