AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Hei, Jeg ble separert i 2019 og bor nå alene i med barnet ( 50% ) uten familie i nærheten. Bor i Oslo området og jobber i sentrum. Er det noen andre her som er alene med barn der de bor uten familie rundt seg, evt bare eksen og hans familie? Hvordan opplever du det? Anonymkode: 05058...c92
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #2 Skrevet 27. oktober 2021 Ja, jeg bor også i Oslo og er alene med barn annen hver uke. Det samme gjelder eksen, da. Vi har begge familie på andre kanten av landet. Det fungerer greit. Har et godt vennenettverk og et godt samarbeid med eks, samt et ganske bra nettverk gjennom skolene til barna - og tidligere barnehagen. Alltids en naboforelder jeg kan ringe om t-banen står og jeg ikke får hentet før AKS stenger e.l. Hadde selvfølgelig vært hyggelig med familie i nærheten, men ikke så hyggelig at jeg kunne vurdert å flytte tilbake til hjemstedet. Anonymkode: 033c8...99c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #3 Skrevet 27. oktober 2021 Gjorde det ja, gikk helt greit. Barnet hadde oppegående pappa Og fokuset var på barnets beste Anonymkode: 59b37...9f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå