Gå til innhold

Tips vedrørende strømmeabonnement: Ikke betal mer enn du må

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser og hører at veldig mange har mange strømmeabonnement de ikke bruker. Når Silje rydder opp for folk, finner hun alltid mye man kan kansellere.

Det som jo er så fint med disse abonnementene, er at man kan avbestille så ofte man vil.

Det jeg selv derfor gjør, som sørger for at jeg aldri betaler en krone mer enn jeg må, er at så fort jeg har startet et abonnement, så avslutter jeg det. Da betaler man bare for den ene måneden, og man vil aldri ende opp med å betale uten å bruke.

Det er ganske enkelt når man først venner seg til det, tar 15 sekunder ekstra 🙂

Anonymkode: d74f3...8a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen strømmeabonnement - det sparer jeg mye penger på.

Anonymkode: 57985...198

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har ingen strømmeabonnement - det sparer jeg mye penger på.

Det kommer jo an på hva du bruker tiden din på i stedet 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trener, går tur, strikker, leser, ser på Tv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du kan ha et poeng, men det du skriver om er forbruk av penger man ikke har så mye glede av, fordi man kanskje ikke benytter strømmetjenesten. Men om du går på kafe og bruker samme beløp der, så har du glede av de pengene. Så det går ikke an å sammenligne det ene forbruke med det andre. Man må se på nytteverdien av forbruket.

Anonymkode: e434a...883

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

ser på Tv.

Da sparer du jo ingenting. TV koster mer enn strømmetjenestene.

Anonymkode: 65b45...b93

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kun om du ser andre kanaler enn NRK og kjøper kanalpakker. Tipper mange som har strømmetjeneste også har diverse tv-pakker

Anonymkode: 14e24...a8d

Skrevet

Jeg leste "strømabonnement", og syntes at du var rimelig sprø som sa opp strømavtalen din støtt og stadig😅

Forøvrig helt meningsløst å si opp tjenester som du bruker, og tegne ny avtale hver mnd. Jeg har 1 abonnement, og bruker det hver dag. Ser ingen grunn til å si det opp hver mnd.

Men selvfølgelig må man holde kontroll på hvilke abonnement man har, og si opp de man ikke har lyst å ha lenger. Det gjelder jo ikke bare strømmetjenester, heller.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Tv-abonnementet er inkl. i felleskostnadene og kan ikke avbestilles, så det blir uansett i tillegg til evt. strømmetjenester.

Skrevet

Jeg bruker alt jeg har omtrent hver dag, så jeg kan ikke spare inn på det. Men er sikkert lurt dersom man går rundt med "sovende" abonnement ja.

Anonymkode: 489ec...c3c

Skrevet

Er ikke det ganske åpenbart da?

Her bruker vi Netflix og Disney ukentlig, delt med familiemedlemmer så det koster svært lite.

I tillegg har vi iblant noen mnd med f.eks Prime eller Viaplay, da ser vi aktivt på noen serier der. Så fort vi er ferdige sier vi opp.

Dette er vanlig i min omgangskrets i alle fall :) kjenner ingen som har mange abo de ikke aktivt bruker.

Anonymkode: 57aeb...01d

Skrevet

Her bytter vi rundt på abonnement, og prøver å bare ha ett aktivt a gangen. Fungerer stort sett veldig greit👍🏻

Anonymkode: 3bce8...984

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...