Gå til innhold

Hvilke øredobber kler jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg nye øredobber, og trodde jeg kom til å kle dem. Så jeg prøvde de på, men de var utrolig stygge på meg! Så nå får jeg jo ikke byttet de.. og dette har skjedd flere ganger også. Det var sånne små (trodde jeg) tynne buer jeg kjøpte, men tror de ble litt store. 

Syntes det er vanskelig å se hvilke øredobber jeg kler, for jeg har litt rundt ansikt, og da har jeg jo tenkt at jeg kanskje burde unngå de runde øredobbene. Men så føler jeg at jeg ikke kler øredobber som er litt større, og da er det jo bare studs igjen nesten. Og de er vanligvis runde..

Blir nesten litt lei meg, for jeg finner jo ingenting som passer meg.:sukk:

Anonymkode: 4a95c...a4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare i ditt hode at du ikke kler dem. De fleste kler alle slags øredobber, det man skal matche er resten av antrekket ditt ift. farger og stil, ikke ansiktsform. Jeg synes hoops (store øreringer) er spesielt pent på kvinner m rundt ansikt. Ellers ville jeg funnet øredobber som matcher din øyenfarge eller klesvalget. 😉😉

Hilsen «Øredobbeksperten». 

Anonymkode: 31b02...5e3

Skrevet

Runde øredobber til rundt ansikt er veldig fint. Det fremhever de fine kinna.

Sjekk Jennifer Lopez.

Anonymkode: 14e58...0dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er nok bare i ditt hode at du ikke kler dem. De fleste kler alle slags øredobber, det man skal matche er resten av antrekket ditt ift. farger og stil, ikke ansiktsform. Jeg synes hoops (store øreringer) er spesielt pent på kvinner m rundt ansikt. Ellers ville jeg funnet øredobber som matcher din øyenfarge eller klesvalget. 😉😉

Hilsen «Øredobbeksperten». 

Anonymkode: 31b02...5e3

Takk, jeg tok de faktisk på meg igjen etter at jeg leste kommentaren din. Føler meg litt bedre når jeg har de på meg nå :) 

Anonymkode: 901d1...b6c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Runde øredobber til rundt ansikt er veldig fint. Det fremhever de fine kinna.

Sjekk Jennifer Lopez.

Anonymkode: 14e58...0dc

Men Jennifer Lopez har ikke rundt ansikt da

Anonymkode: 901d1...b6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...