Gå til innhold

Jeg er en squirter og jeg hater det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har squirtet et par ganger, og det ødelegger sexopplevelse helt for meg. Det føles som jeg må tisse, også etter jeg har squirtet, og det gjør at jeg ikke klarer å slappe av nok til å komme fra klitoris. Jeg får ingen orgasme av å squirte, så det føles ikke godt. Jeg merker det egentlig ikke selv engang, annet enn at senga blir våt, og jeg ikke klarer å komme "vanlig". 

Aldri klart å få en orgasme pga dette, og har veldig noia for at det skal skje og at partnerne syntes det er ekkelt.

For å være ærlig syntes jeg det er ekkelt selv. 

Anonymkode: a3826...da6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er nummeret ditt? 🤭

Anonymkode: 6462e...130

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er nummeret ditt? 🤭

666 66 666?

Anonymkode: b499e...b25

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har squirtet et par ganger, og det ødelegger sexopplevelse helt for meg. Det føles som jeg må tisse, også etter jeg har squirtet, og det gjør at jeg ikke klarer å slappe av nok til å komme fra klitoris. Jeg får ingen orgasme av å squirte, så det føles ikke godt. Jeg merker det egentlig ikke selv engang, annet enn at senga blir våt, og jeg ikke klarer å komme "vanlig". 

Aldri klart å få en orgasme pga dette, og har veldig noia for at det skal skje og at partnerne syntes det er ekkelt.

Slik du fremlegger det, høres det ikke ut som squirting,men at du enten blir så våt at det lekker. Eller rett og slett er urin lekkasje.

Jeg har aldri opplevd squirting som 'ikke godt'.

• Liker 2
Skrevet
flusa skrev (13 minutter siden):

Slik du fremlegger det, høres det ikke ut som squirting,men at du enten blir så våt at det lekker. Eller rett og slett er urin lekkasje.

Jeg har aldri opplevd squirting som 'ikke godt'.

Meg selv og flere jeg kjenner opplever heller ikke squirting som «orgasmisk». Det er jo ikke akkurat ukjent det.

Anonymkode: 2cb59...827

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Meg selv og flere jeg kjenner opplever heller ikke squirting som «orgasmisk». Det er jo ikke akkurat ukjent det.

Det trenger vel ikke være orgasmisk heller,men syns det høres rart ut at det ikke føles godt..

Skrevet

Samme her. Han har tykk penis så det skjer hver eneste gang :( Treffer et eller annet oppi der.

Anonymkode: 0bc73...2a8

Skrevet

Oi. Det høres trasig ut!

Jeg hater også at jeg squirter, men i det minste kommer jeg ganske heftig i samme øyeblikk. 

Anonymkode: c281a...92f

Skrevet

Du tisser. Ville begynt å trene bekkenbunnen 

Anonymkode: 08abc...e6c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner deg godt, squirting fører også til ulemper. Det at du ikke føler orgasme av det er normalt. For orgasmen kommer fra hjernen, og squirtingen kommer av sammentrekninger. Så det nok bare sammentrekningene du føler når du squirter, altså ingen stor nytelse, bare ubehagelig vått og ukontrollert. Jeg vet ikke om det er mulig å reversere eller å slutte å squirte. Men jeg er på saken og leter i arkivene mine, du skal få svar ang. dette🤗

Skrevet

Samme skjer her, forstyrrer orgasmen, følelsen av å tisse på seg er påtrengende 😑

Anonymkode: b7677...1ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er nummeret ditt? 🤭

69 69 69 69

Anonymkode: f7d05...f8c

Skrevet

Jeg squirter også innimellom, men det er som oftest ei stund etter orgasme hos meg. Jeg legger helt ærlig ikke merke til det, der er visst ikke den helt store mengden, men gubben digger når det skjer. Og han kan ikke for alt i verden forstå hvordan jeg ikke legger merke til det.  For min del hadde det vært helt ok om det ikke skjedde igjen, men det gjør noe med hodet til gubben. 

Så jeg skjønner deg, men tror du må nesten "komme deg ut av hodet ditt" og finne en partner som ikke har noe imot det. 

Anonymkode: 8bf62...903

• Liker 2
Skrevet
flusa skrev (4 timer siden):

Det trenger vel ikke være orgasmisk heller,men syns det høres rart ut at det ikke føles godt..

Føles ikke som noen ting egentlig.. kommer bare mye væske. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...