AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Irriterende problem som har oppstått de siste årene. Hvis jeg holder på lenge, blir veldig kåt osv, så får jeg alltid full blære. Feks hvis jeg fingrer før jeg skal sove, må jeg alltid gå og tisse etterpå. Ganske irriterende fordi jeg hadde sovnet lettere hvis jeg bare kunne sove når jeg var ferdig. Hvis jeg roter med en gutt, blir kåt og vi skal ha sex, så hender det jeg egentlig må tisse før vi har sex, som gjør det ubehagelig å ha sex. Samtidig vil jeg ikke avbryte foreplay for å gå og tisse. Noen med samme problem? Anonymkode: 9616d...b0b 1
flusa Skrevet 27. oktober 2021 #2 Skrevet 27. oktober 2021 Nei,har ikke samme problem. Men jeg pleier å tisse før vi har sex. Så det som kommer hos meg,er squirt.
Bamseklemmer Skrevet 27. oktober 2021 #3 Skrevet 27. oktober 2021 Han kan ha stimulert urinrøret eller skenes kjertler dine, (uten at du merker det) som forårsaker at urinblæra fylles i rekordfart. De fleste må tisse etter sex, selv om de tisset før sexen. Det er igrunn usprutet squirtvæske. Det er flere som opplever det du skriver, men de er ikke "Squirtere" da.. så de må bare ta den snaturen på badet. Jeg synes iallefall ikke det er avbrytende, jeg ser på det som en liten pause.. så kan vi kose mere etterpå.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #4 Skrevet 27. oktober 2021 Jeg blir veldig kåt av å være tissetrengt, jo lenger jeg holder jo bedre Anonymkode: f43fb...270
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 Eller du kan inkludere tissing i sexen, mange som liker det. I munnen hans, osv. Da blir ikke spenningen brutt. Anonymkode: a30f2...e79 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #6 Skrevet 28. oktober 2021 flusa skrev (17 timer siden): Nei,har ikke samme problem. Men jeg pleier å tisse før vi har sex. Så det som kommer hos meg,er squirt. Tull, squirt er tiss😂😂😂nå mååå folk sjønne dette😂 Anonymkode: 64595...b49 2
flusa Skrevet 28. oktober 2021 #7 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tull, squirt er tiss😂😂😂nå mååå folk sjønne dette😂 Anonymkode: 64595...b49 Sier du det
Skinnbuksen Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 Vi inkluderer sommetider tiss i sexen. Ved forspil leger og pirre vi hinanden og tisser på hver andre, også med klerne på. Så under duschen og ind i sengen...så dejligt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå