Rybiks Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Jeg er i en litt kjip situasjon. Samboeren min har en tvillingbror som jeg kommer veldig godt overens med. Vi snakker godt, alle tre liker de samme tingene og vi trives i hverandres selskap. Problemet er damen hans. Hun er så forskjellig fra oss som det går ann å bli. Oppførselen hennes er både barnslig, egoistisk og alt skal kun handle om henne. Itillegg til dette virket det som at hun la meg for hat det sekundet hun visste jeg eksisterte og skulle komme på besøk til samboeren min første gangen. Det har pågått i ca 1.5 år og i alt dette har det vært hat mot meg, dumme kommentarer, falskhet, masse negativitet og kun vonde ting å si med hva samboeren min ønsker å begynne å jobbe med. Det hele har vært veldig vondt for meg da jeg ikke har gjort henne noe og var i den situasjonen der jeg flyttet helt alene 5 timer hjemmefra for å være sammen med samboeren og da er det vanskelig når det er det første man får møte. Det er utrolig vondt å se at hun holder broren vekke fra samboeren min, klikker når vi blir nevnt (selv om samboeren ikke har gjort noe) og snakker dritt om oss. Alt dette gjør at jeg ikke klarer å slappe av når hun er her hvor vi bor (vi bor vegg i vegg med broren i leilighet) siden jeg er helt ferdig med alt drittet hennes og ikke vil ha noe med henne å gjøre, men er redd for å treffe på henne. Besøk blir rett og slett grusomme for meg når hun er der pga falskheten og det er like før jeg sprekker og sier alt det jeg mener og det er tungt å se hvor mye samboeren savner tvillingbroren sin når hun er her nede. Jeg føler jo alt er min feil og at jeg ikke har noe rett til å være her siden alt dette startet når jeg flyttet ned hit. Jeg har fått beskjed om å bare bite tennene sammen og overse henne for resten av familien klarer det, selv etter at hun har tatt han så mye vekk fra alle at de ikke hørt noe fra han på flere mnd. Jeg får og beskjed om at vi er familie uansett, så lenge hun er sammen med broren, men jeg ser absolutt ikke på henne som familie. Brødrene er jo egentlig ganske close og derfor er det vanskelig når det virker som om hun holder de vekke fra hverandre pga meg. Å snakke med henne nytter ikke for da blir plutselig alt min feil ifølge hun og broren er blindet og ser ikke oppførselen hennes og hva hun gjør. Noen som har noen tips eller råd til dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå