AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Min sønn har brukt disse noen år. Tålte ikke sentralstimulerende, ble apatisk. Han er veldig aktiv, spiser lite, men veldig kraftig/overvektig. Jeg forstår virkelig ikke. Kan denne medisinen ha skyld i det? Noen som vet om det finnes en annen medisin med samme effekt? Eller har noen gode råd? Anonymkode: e0bb1...231
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #2 Skrevet 27. oktober 2021 Hmm. Bare en tanke. Du sier han er veldig aktiv, spiser lite men er kraftig overvektig? Dere går vel på kontroll for adhd (fastlegen skal ha årlig kontroll). Regner med han hadde forslått bytte av medisiner om den alene kan gi alvorlig overvekt. Kanskje du bør se på det faktiske kaloriinntaket og type aktivitet? Anonymkode: 46c23...efb
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #3 Skrevet 27. oktober 2021 jeg (voksen) gikk opp i vekt av ritalin. Veldig rart, for det er jo vanlig å miste både matlyst og vekt, men for meg er det motsatt 🤪 Straterra er vel et slags antidepressiva, så vektoppgang er jo ikke usannsynlig. Ville spurt på adhd-forumet på Reddit, der får du mange svar Anonymkode: 66a5c...fb2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #4 Skrevet 27. oktober 2021 Min gutt la ikke på seg av Strattera. Var på grensen til undervektig. Hadde veldig lite matlyst. Anonymkode: 26d65...a87
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #5 Skrevet 27. oktober 2021 Sønnen min slet med undervekt da han gikk på strattera. Gikk opp til normalvekt da han byttet til equasym. Men det kan jo være at de reagerer forskjellig. Anonymkode: 78628...12b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå