Bose Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Hei Når du bestiller klær, sko på nett kjøper du flere størrelser av samme plagg for å teste hva som sitter best og leverer tilbake de andre? Eller kjøper du kun en størrelse og håper den passer?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. oktober 2021 #2 Skrevet 27. oktober 2021 Nå vet jeg hvilken størrelse jeg passer, så kjøper bare en størrelse.
Bose Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2021 Athena79 skrev (1 minutt siden): Nå vet jeg hvilken størrelse jeg passer, så kjøper bare en størrelse. Men noen plagg er større og mindre en vanlig opplever jeg ofte. F.eks en large kan være medium i ett annet plagg
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. oktober 2021 #4 Skrevet 27. oktober 2021 Bose skrev (1 minutt siden): Men noen plagg er større og mindre en vanlig opplever jeg ofte. F.eks en large kan være medium i ett annet plagg Har ikke hatt det problemet jeg.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #5 Skrevet 27. oktober 2021 Nei, finnes da grenser på sløs med ressurser. Anonymkode: cb597...5b7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #6 Skrevet 27. oktober 2021 Når det kommer til sko bestiller jeg alltidbåde 36 og 37, siden det kommer an på skomerket hvilken størrelse jeg passer. Noen ganger gjør jeg det med jakker også, greit åse hvilken som passer best. Anonymkode: 03173...0f5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #7 Skrevet 27. oktober 2021 Kjøper nesten aldri på nett. Liker å prøve først. Siklet feks på en genser på Emilie. Bestemte meg for å prøve, istedefor å kjøpe min størrelse. Viste seg at xs som ble riktig i forhold til skuldrene mine, hadde for korte armer. S ble akkurat litt feil på skuldrene.. Det fine med å handle i butikk, er at jeg holder liv i butikkene ❤️ Anonymkode: 27139...817
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2021 #9 Skrevet 27. oktober 2021 Ja, det hender at jeg gjør det faktisk, for om de har flere farger av noe og to av dem er etter min smak fine sammen, så bestiller jeg f.eks. en hettejakke som sitter helt inntil og en annen farge som sitter løst rundt meg. Blir fin effekt + godt og varmt å ha på utover nå. Kan være slik med skjorter og andre klær som det går an å ha en utenpå en annen.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #10 Skrevet 27. oktober 2021 Innimellom bestiller jeg to, ja. Det er umulig å vite hvordan noe sitter. Anonymkode: 70bdc...97f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #11 Skrevet 27. oktober 2021 Det hender, særlig hvis det er noe jeg veldig gjerne vil ha. Anonymkode: f3b85...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #12 Skrevet 27. oktober 2021 Jepp, det har jeg gjort flere ganger. Beholder den som passer og sender den andre i retur. Dette gjør jeg fordi det koster penger i frakt og retur, så det er bedre med en frakt og en retur, enn to. Athena79 skrev (3 timer siden): Har ikke hatt det problemet jeg. Da har du vært griseheldig. Eller så bestiller/kjøper du stort sett klær fra samme merke/butikk hele tiden og er veldig godt kjent med størrelsene og passformen. Jeg synes nesten alle butikker har veldig varierende størrelser. Jeg bestilte f.eks. tre plagg fra emp-shop i samme størrelse. Det ene var for lite, det andre akkurat passe og det tredje alt for stort. Egentlig ganske irriterende. Anonymkode: 6ea47...ce3 2
Chiubi Skrevet 27. oktober 2021 #13 Skrevet 27. oktober 2021 Nei, men når jeg har funnet et plagg jeg liker i riktig størrelse, kjøper jeg gjerne plagget i flere farger.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #14 Skrevet 27. oktober 2021 Nei. Jeg sjekker størrelsen på plagget, og om andre skriver det er stort eller lite. Har til nå ikke bommet, og syns det er mer styr å måtte returnere ekstra plagg. Jeg vet også at f.eks Arket er store i str, det lærer man etterhvert. Anonymkode: f60ff...031
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå