Gå til innhold

Klær til kjøre langt om høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte om dette i sommer. Fikk mange fine svar og jeg kjøpte meg klær som det ble anbefalt. Det funket veldig bra. Så tusen takk for alle som svarte.
Men så er det blitt høst og snart vinter. Spørsmålet mitt blir da hva slags klær skal en han for å kjøre langt på høst/ vinter?

Jeg går ut i fra at kjøre i skjørt eller kjole med varm strømpebukse kan bli litt kaldt...kanskje...vet ikke

Noen gode ideer mottas med takk :) Og takk for at du tok deg tid til å lese, og ikke minst lese 😄

Ha en fin dag på jobb eller du er hjemme eller på skole 😄

Anonymkode: 438bb...cb2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Converse hettekjole som jeg elsker, den er god og varm, og med en tykk strømpebukse til, så holder jeg meg varm. Er dette jeg bruker nå, skal jeg kjøre langt.

Anonymkode: cb051...6d9

Skrevet

En har ekstra tøy med seg. Både sko, jakke, genser og evt overtrekksbukse. Pledd og niste er heller ikke dumt. 
Jeg kjører i jeans og tynn ullgenser og gjerne med joggesko på beina. Så har jeg vind og vanntett i baksetet

Anonymkode: bd8b2...edf

Skrevet

Jeans

Boots

T-skjorte

Tynn ulltrøye

Ullgenser

Tynne ullsokker på beina

Jakke/kåpe, lue og skjerf tilgjengelig ved behov, brodder også om nødvendig. 

Skrevet

Jeans, sneakers, t-skjorte og genser, også har jeg med ei jakke i bilen til når jeg skal ut

Anonymkode: 90c86...006

Skrevet

Hvis du skal over fjell må du ha med varme klær, gode sko, lue og votter i tilfelle du blir stående.

Du bør tenke på at du kanskje må ut av bilen i kulde, vind eller regn.

Jeg kjører i jeans, ullgenser og gode sko. Har vintersko, boblejakke, lue og votter lett tilgjengelig inne i bilen (ikke bagasjerommet).

Anonymkode: 640da...f8c

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjører i joggebukse og tykk genser. Og joggesko.🙂

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en sånn temperatur-funksjon i bilen min, jeg.

Gå i vanlige klær som du ellers ville ha gått i..?

Husk å ta av jakke når du spenner deg fast.

Anonymkode: fcd93...b1a

• Liker 3
Skrevet

Joggedress og joggesko, gode sokker. Om jeg skal over fjelloverganger ekstra varme klær i tillegg.

Anonymkode: e44b8...14e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...